Φωτό Marinetimes.blogspot.gr
Αρκετά πιο έντονα από το προηγούμενο διάστημα κινήθηκε ο τομέας των αγοραπωλησιών τόσο στα
πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου όσο και στα δεξαμενόπλοια.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Post-Panamax και Panamax, το ‘AEGEAN SEA’ 93.337 DWT (2010 – Jiangsu New
Yangzijiang) πουλήθηκε σε Κορεάτες στα $ 21 εκ. περίπου, το ‘BARENTS SEA’ 93.251 DWT (2009 –
Jiangsu New Yangzijiang) πουλήθηκε σε Έλληνες στα $ 20 εκ. Το ‘IKAN KEMBONG’ 76.447 DWT
(2005 – Tsuneishi Zosen) αγοράστηκε από την Hellenic Star στα $ 17,7 εκ., και το ‘OCEAN
SHANGHAI’ 76.801 DWT αγοράστηκε από Έλληνες στα $ 19 εκ.
✏ Στα Supramax, το ‘XIAMEN SKY’ 53.604 DWT (2005 – Xiamen) πουλήθηκε στα $ 11,9 εκ.
✏ Στα Handymax, το ‘ASIAN GLORY’ 45.194 DWT (1996 – CSBC) αγοράστηκε από Κινέζους στα
$ 7,8 εκ.Στα Handysize, το ‘PIONEER STAR’ 33.540 DWT (2004 – Shin Kurushima) αγοράστηκε στα $
14,6 εκ. και το ‘ORIENT GRACE’ 22.020 DWT (1994 – Saiki) πουλήθηκε στα $ 4εκ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Aframax, το ‘NORDSTRENGTH’ 105.212 DWT (1998 – Halla Eng.) πουλήθηκε σε Έλληνες
στα $ 8,7 εκ.
✏ Στα MRs, το ‘HIGH ENERGY’ 46.874 DWT (2004 – Naikai) πουλήθηκε στα $ 16,4 εκ., το ‘HIGH
SPIRIT’ 46.473 DWT (1999 – Daedong) αγοράστηκε από Ρώσους στα $ 12,2 εκ. και το ‘HIGH
CHALLENGE’ 46.475 DWT (1999 – Daedong) πουλήθηκε επίσης σε Ρώσους στα $ 12,2 εκ.
✏ Στα Chemicals, το ‘GINGA FALGON’ 19.998 DWT (1996 – Hyundai) πουλήθηκε στα $ 8 εκ. και
το ‘GINGA EAGLE’ 19.999 DWT (1995 – Shin Kurushima) πουλήθηκε στα $ 7,5 εκ.
Ανάλυση
G.Moundreas SA