Άκαρπη απέβη για άλλη μία φορά η προσπάθεια της Minoan Lines να μπει σφήνα στην ΑΝΕΚ στα Χανιά.
Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που συνεδρίασε στη Νάξο,
απέρριψε το αίτημα της θυγατρικής του Ομίλου Γκριμάλντι ως εκπρόθεσμο
και δεν μπήκε στην ουσία του θέματος.
Οι Μινωϊκές του Ομίλου Γκριμάλντι έχουν στο παρελθόν προσπαθήσει να
μπουν σφήνα στην ΑΝΕΚ στα Χανιά, χωρίς όμως επιτυχία αφού τα αιτήματά
τους απορρίφθηκαν από το ΣΑΣ.
Μια μόνο φορά έγινε δεκτό αίτημα των Ιταλών των Μινωϊκών επτά μήνες
μετά την κατάθεσή του. Όμως ο Όμιλος Γκριμάλντι είχε ναυλώσει το πλοίο
στο εξωτερικό και το δρομολόγιο δεν έγινε ποτέ.
Το αίτημα των Μινωικών ήταν για την ετήσια δρομολόγηση του
επιβατηγού- οχηματαγωγού πλοίου «Ικαρος Παλλάς» στη γραμμή Πειραιάς -
Χάνια από την 1η Ιουλίου 2013.
H δρομολόγηση πλοίου της Minoan Lines στη γραμμή των Χανίων σε αυτή
την περίοδο που υπάρχει μείωση μεταφορικού έργου θεωρήθηκε επιθετική
κίνηση από την ΑΝΕΚ αφού δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλον παίκτη στη
συγκεκριμένη γραμμή.
Όμως άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα τονίζουν ότι πίσω
από την κόντρα μεταξύ των δύο εταιρειών κρύβεται ο αγώνας για τον έλεγχο
της γραμμής Πάτρας- Αγκόνας, όπου δραστηριοποιούνται η ΑΝΕΚ σε
κοινοπραξία με τον όμιλο Attica από την μία πλευρά και ο όμιλος Grimaldi
μέσω της Minoan Lines από την άλλη.
Η ΑΝΕΚ και ο όμιλος Grimaldi βρίσκονται σε χρόνια διαμάχη λόγω της
Hellenic Seaways, στην οποία είναι και οι δύο μέτοχοι με αντικρουόμενα
συμφέροντα και διαφορετική άποψη για τον τρόπο διοίκησης της εταιρείας.