Ανάμεσα στις 35 κορυφαίες χώρες της ναυτιλίας οι
17 είναι στην Ασία, οι 14 στην Ευρώπη
και οι τέσσερις στην Αμερική.
Η Ευρώπη με την πολιτική που ακολουθεί αποδυναμώνεται σταθερά και η ναυτιλία κατευθύνεται στην Ασία μαζί με τα κέντρα
αποφάσεων.
Το πρόβλημα είχε υποδείξει πρόσφατα ο υπουργός
Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και έγκειται στο γεγονός ότι η ΕΕ
προσπαθεί να κάνει περιφερειακή πολιτική έξω από τον ΙΜΟ (Διεθνή Ναυτιλιακό
Οργανισμό) και δημιουργεί συνθήκες μη ανταγωνιστικές για τη ναυτιλιακή
βιομηχανία με αποτέλεσμα οι εταιρείες και οι υπηρεσίες να «τραβάνε για την Άπω
Ανατολή».
Μιλώντας στην
με διπλωματικό τρόπο στον Διεθνή
Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) πριν από 15 ημέρες τόνισε:
“Από τον
ερχόμενο Ιανουάριο, η Ελλάδα θα αναλάβει την εξάμηνη Προεδρία της ΕΕ. Ως
πρόεδρος του Συμβουλίου, θα προσπαθήσω να προωθήσω τα εκκρεμή ζητήματα και να
οριστικοποιήσω τις οδηγίες που έχουν συζητηθεί. Κυρίως όμως, θα προσπαθήσουμε
να αυξήσουμε το επίπεδο συνεργασίας μεταξύ του ΙΜΟ και της ΕΕ. Η Ελλάδα και εγώ
προσωπικά πιστεύω ότι η ναυτιλία θα πρέπει να ρυθμίζεται διεθνώς από τον
Οργανισμό. Δεν πιστεύουμε σε περιφερειακές πολιτικές που δεν προβλέπουν
ομοιομορφία των κανόνων που ρυθμίζουν τη ναυτιλία”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.