Την απομάκρυνση 16 ακόμα ανενεργών πλοίων ως «επικίνδυνων και
επιβλαβών» ή λόγω ακινησίας από το Λιμάνι του Πειραιά ενέκρινε το Δ.Σ.
της ΟΛΠ Α.Ε.
Η απομάκρυνση των πλοίων αυτών γίνεται στο πλαίσιο της πολιτικής του
Οργανισμού για εκκαθάριση όλων των ναυπηγημάτων εκείνων που κρίνονται ως
επικίνδυνα και επιβλαβή και των οποίων η κατάσταση δημιουργεί κίνδυνο
βύθισης, κίνδυνο στη ναυσιπλοΐα και απειλούν να προσβάλλουν το
περιβάλλον.
Ήδη βάσει του Ν. 2881/2001 κλήθηκαν όλοι οι κύριοι των πλοίων να τα
απομακρύνουν και αν δεν το πράξουν εντός του μηνός, ο ΟΛΠ θα προκαλέσει
την εκποίησή τους μέσω ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού.
Ήδη έχουν απομακρυνθεί 35 πλοία, ενώ σε διαδικασία εκπλειστηριασμού
βρίσκονται άλλα 14. Στόχος μας είναι η ευρύτερη περιοχή του Λιμανιού,
από τον Πειραιά μέχρι το Πέραμα και την Κυνόσουρα της Σαλαμίνας να είναι
απολύτως καθαρή. Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί για τον ΟΛΠ
Α.Ε. κυρίαρχο θέμα των πολιτικών του” δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων
Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης.Πιο συγκεκριμένα η
προβλεπόμενη από το Ν. 2881/01 Επιτροπή:
Α. Ενέταξε στα επιβλαβή κατά την έννοια του άρθρου 3 του Ν.2881/2001, τα παρακάτω αναφερόμενα πλοία:
1. Δ/Ξ “ΕΞΠΛΟΡΕΡ ΙΙ” Ν.Π. 9004,
2. Δ/Ξ “ΚΑΠΤΑΙΝ ΓΙΑΝΝΗΣ” Ν.Π. 11751,
3. Δ/Ξ “ΓΡΗΓΟΡΗΣ Π” Ν.Π. 10499,
4. Δ/Ξ “ΔΗΜΗΤΡΑ” Ν.Π. 10530,
5. Δ/Ξ “ΜΑΡΟΥΛΑ” ΙΜΟ 6415879, Ν.Π. 8710
6. Φ/Γ “ΠΑΡΑΛΟΣ” Ν.Π. 11729,
7. Φ/Γ “ΚΑΠΤΑΙΝ ΔΗΜΗΤΡΗΣ” Ν.Π.10941,
8. Ε/Γ- T/Ρ “SAMAHER 1” Ν.Π. 11711,
9. Δ/Ξ “ΝΙΚΟΛΑΟΣ” Ν.Π. 2124,
10. Δ/Ξ “ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ” Ν.Π. 12,
11. Δ/Ξ “ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ V” Ν.Π. 9576.
Β. Ενέταξε στα επικίνδυνα επιβλαβή λόγω ακινησίας κατά το άρθρο 5 του εν λόγω νόμου τα παρακάτω πλοία – πλωτά ναυπηγήματα:
1. Καταδυτικό “Π. ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ” Ν.Π. 7786,
2. Θαλαμηγός “BIG BLUE” Ν.Π. 4008,
3. Καταδυτικό “ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΙΙ” Ν.Π.2094,
4. Θαλαμηγός “ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΜΙΧΑΗΛ” σημαίας Παναμά,
5. Λάντζα “ΔΕΛΦΙΝΙ Ι” Ν.Π. 2198.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.