20 Ιαν 2014

Αναγκαιότητα για εύρεση συστήματος απαλλαγής φορολόγησης των παραδοσιακών ιδιωτικών ξύλινων σκαφών αναψυχής



Δείτε όλες τις φωτογραφίες  από την εκδήλωση.

Ο «Ελληνικός Σύνδεσμος  Παραδοσιακών Σκαφών» έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του στις 18/1/2014 στo χώρο των φιλόξενων  παραδοσιακών Ναυπηγείων ΨΑΡΡΟΥ  στο Πέραμα.



Παρέστησαν ΦΙΛΟΙ της ναυτικής παράδοσης και κληρονομιάς ολόκληρου του φορέα, δηλαδή των παραδοσιακών ελληνικών ξύλινων σκαφών και των παραδοσιακών καρνάγιων.



Αντηλλάγησαν απόψεις μεταξύ των παρευρεθέντων και αποφασίστηκε:




§ Να οργανωθεί ημερίδα το δεύτερο δεκαήμερο Φεβρουαρίου για τρείς ενότητες θεμάτων, που απασχολούν τα μέλη του συνδέσμου και ειδικότερα τους ιδιοκτήτες ξύλινων παραδοσιακών σκαφών και καρνάγιων:



α) Καθορισμός προτάσεων για την απαλλαγή από φορολόγηση των παραδοσιακών ξύλινων ιδιωτικών σκαφών αναψυχής.




β) Αναγκαιότητα τροποποίησης της Κ.Υ.Α. αριθμ. 4113.203/01 (Φ.Ε.Κ 1281 Β / 13-9-2005) Ανάπτυξης και Ναυτιλίας περί καθορισμού σκάφους ως παραδοσιακού.



γ) Αναγκαιότητα διατήρησης και λειτουργίας των παραδοσιακών καρνάγιων




§ Ανακοίνωση λειτουργίας του 2ου κατά σειρά «Traditional Boat Show» στα Μέθανα από 30/5/2014 έως 1/6/2014.



Το πατροπαράδοτο «τσιμπούσι» με ορεκτικά, θαλασσινά, ψάρια, κρασί είχε μεγάλη επιτυχία.




Με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κύριος Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο πρόεδρος ΕΟΤ Δόκτωρ Χρήστος Πάλλης, ο αντιπρόεδρος της Βουλής  κύριος Γιάννης Τραγάκης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ κύριος Γεώργιος Ανωμερίτης, φίλοι της παραδοσιακής Ναυπηγικής και άνθρωποι της θάλασσας: Πλοίαρχοι, Καραβομαραγκοί, Καλαφάτες, Ιστοράφτες και πληρώματα παραδοσιακών σκαφών.



Το προεδρείο του Συνδέσμου σχολίασε τις 3 παραπάνω αποφάσεις.





Πιο συγκεκριμένα δόθηκε έμφαση στην αναγκαιότητα εύρεσης συστήματος  απαλλαγής φορολόγησης των παραδοσιακών ιδιωτικών ξύλινων σκαφών αναψυχής. Σημειώθηκε ότι σήμερα ένα ξύλινο παραδοσιακό σκάφος του 1940, 20 μέτρων μήκους με ιπποδύναμη 60 ίππων και ένα υπερταχύπλοο πλαστικό κατασκευής 2013 ίδιων μέτρων μήκους και ιπποδύναμης 2000 ίππων έχουν το ίδιο τεκμήριο.



Επίσης εξέφρασαν παράπονο γιατί για τις πλωτές αντίκες  ελληνικής παραδοσιακής κατασκευής, δεν τηρείται το ευεργετικό σύστημα των αυτοκινήτων αντικών, ως ισχύει αυτό σήμερα στην Ελλάδα. Δηλαδή το κράτος στηρίζει τα παλαιά αυτοκίνητα αλλοδαπής μαζικής κατασκευής και δεν στηρίζει τα μοναδικά χειροποίητα πλωτά σκαριά των ελλήνων καραβομαραγκών και αρμαδώρων. 



Επίσης κάλεσαν όλους τους φίλους και ιδιοκτήτες παραδοσιακών σκαφών να πλαισιώσουν το 2nd Traditional Boat Show και δήλωσαν ότι στο ανωτέρω Boat Show αναμένεται μεγάλη προσέλευση επισκεπτών από ολόκληρο τον κόσμο.



Η συνάντηση έκλεισε με τραγούδια της θάλασσας, της αγάπης και του έρωτα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.