24 Μαΐ 2017

Όλα τα σχέδια της Cosco για την ελληνική κρουαζιέρα

 


Την αναβάθμιση των υποδομών και υπηρεσιών κρουαζιέρας ώστε να αναδειχθεί ο Πειραιάς ως λιμάνι αφετηρίας κρουαζιέρας σχεδιάζει η Cosco μέσω της αναβάθμισης των υποδομών και της παροχής υπηρεσιών.  

Η δημιουργία υποδομών που θα μπορούν να εξυπηρετούν κρουαζιερόπλοια μεταφορικής ικανότητας άνω των 4.000 επιβατών είναι αναγκαία αφού αποτελούν το 50% των παραγγελιών στα ναυπηγεία. Είναι το μέλλον και ο Πειραιάς και άλλα ελληνικά λιμάνια θα πρέπει να προετοιμαστούν για να μην μείνουν πίσω από τις εξελίξεις.  

Στο πλαίσιο του 4ου Posidonia Sea Tourism Forum, η  Θεοδώρα Ρήγα, προϊσταμένη του τμήματος στρατηγικού σχεδιασμού και μάρκετινγκ της ΟΛΠ ΑΕ αναφέρθηκε στα σχέδια  της Cosco.
 Μεταξύ άλλων επεσήμανε:
1.Επέκταση υποδομών στη νότια πλευρά του λιμανιού με την κατασκευή  τεσσάρων νέων θέσεων παραβολής μήκους 400 μέτρων η κάθε μία για κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς.
2. Αναβάθμιση υπηρεσιών: - Βελτίωση των υφιστάμενων και παροχή νέων υπηρεσιών για τους επιβάτες κρουαζιέρας.
- Δημιουργία συστήματος ώστε μία εταιρεία να μπορεί να κλείνει θέση ελλιμενισμού-Birth allocation- των κρουαζιεροπλοίων της σε βάθος δύο ετών.
- Αξιοποίηση της Ελεύθερης Ζώνης  της Cosco στον Πειραιά για διακίνηση ανταλλακτικών χωρίς φόρους.
- Συνεργασία με το αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος»
- Ανάπτυξη του Πειραιά όσο αφορά τις «εσωτερικές υποδομές» με ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα και εστιατόρια και άλλες υπηρεσίες.
- Ανάπτυξη του Πειραιά ως κέντρου υποδοχής και εξυπηρέτησης όλων των κρουαζιερόπλοιων παρέχοντας όλες τις απαιτούμενες υπηρεσίες και καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των εταιρειών κρουαζιέρας.
- Προσφορά της δυνατότητας για δεξαμενισμό των κρουαζιερόπλοιων στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠ. 
3. Άνοιγμα νέων αγορών: Ανάληψη πρωτοβουλιών για την προσέλκυση τουριστών από τη συνεχώς αναπτυσσόμενη κινεζική βιομηχανία κρουαζιέρας.
4. Συντονισμός της κοινής προσπάθειας: Ανάπτυξη των σχέσεων συνεργασίας και συντονισμό των προσπαθειών με όλους τους αρμόδιους φορείς για την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος.
5. Στροφή στην αγορά της Κίνας για προσέλκυση τουριστών.

Όπως επισημαίνουν επαϊοντες του κλάδου της κρουαζιέρας «στην ενδυνάμωση του τουριστικού ρεύματος από την Ασία σίγουρα θα διαδραματίσουν και οι απευθείας αεροπορικές πτήσεις της Air China που θα συνδέουν Κίνα-Ελλάδα».
Στην εκδήλωση υποδοχής στο λιμάνι του Πειραιά του πρώτου γκρουπ  κινέζων ο Capt. Fu Chengqiu, CEO της ΟΛΠ ΑΕ, είχε δηλώσει:
«Οι κινέζοι γνωρίζουν τώρα όλο και περισσότερο την Ελλάδα και η Ελλάδα έχει γίνει ο πόλος έλξης χιλιάδων κινέζων τουριστών.

Για πιο ισχυρή εμφάνιση στην αγορά αυτή, η Air China θα προσθέσει απευθείας πτήσεις από Πεκίνο στην Αθήνα από τον φθινόπωρο, ενώ η COSCO SHIPPING έχει υπογράψει συμφωνία με τις Κινεζικές  Ανατολικές Αερογραμμές που είναι η τρίτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Κίνας, δηλαδή με απευθείας ναυλωμένες πτήσεις να φέρνουν γκρουπ κινέζων τουριστών στην Ελλάδα και μετά να επιβιβάζονται στα κρουαζιερόπλοια που ξεκινούν το ταξίδι από τον Πειραιά στην Μεσόγειο, την Αδριατική και το Αιγαίο. Αυτό θα αυξήσει τις αφίξεις κινέζων τουριστών και θα ενισχύσει  τα έσοδα  από τον τουρισμό, την ευημερία του λιμανιού, την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, ακόμη και την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.