24 Μαΐ 2017

Επιστολή-καλωσόρισμα του Μιχ. Λάμπρου στον νέο πρόεδρο του ΣΕΤΕ Γιάννη Ρέτσο




Επιστολή -καλωσόρισμα  στον νέο πρόεδρο του  ΣΕΤΕ απέστειλε ο   Μιχάλης Λάμπρος, Γενικός Διευθυντής Majestic International Cruises, από τα εμπειρότερα στελέχη της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας με περισσότερα από 50 χρόνια πρoϋπηρεσίας. 

Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε,

Για την πανάξια εκλογή σας στο αξίωμα του Προέδρου του ΣΕΤΕ, δεχθείτε τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια.


Η πολυετής παρουσία σας στον τομέα του Τουρισμού αποτελεί σίγουρα την καλύτερη επιβεβαίωση ότι θα επιτύχετε και στα νέα σας υψηλά καθήκοντα.

Οι τέσσερις στρατηγικοί στόχοι τους οποίους θέσατε ξεκάθαρα κατά την ομιλία σας στην 25η Συνέλευση του ΣΕΤΕ προκειμένου να αναπτυχθεί περαιτέρω ο τουριστικός τομέας της πατρίδας μας, ο οποίος σήμερα βρίσκεται πράγματι σε μια καθοριστική καμπή, είναι βασικοί και πραγματοποιήσιμοι.

Το ζητούμενο είναι να συμπαρασταθούν και να συνδράμουν στο έργο σας όλοι οι φορείς που εμπλέκονται και δραστηριοποιούνται στον τομέα του Τουρισμού, ιδιωτικοί και κρατικοί.  Είμαι βέβαιος ότι ο τομέας της Κρουαζιέρας τον οποίον υπηρετώ πάνω από πενήντα χρόνια και που εκφράζεται μέσα από τις γραμμές και δραστηριότητες της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, ο οποίος όπως γνωρίζετε αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του Τουρισμού στην πατρίδα μας θα σας συμπαρασταθεί στο δύσκολο έργο που έχετε αναλάβει.

Εγώ προσωπικά χάρηκα ιδιαίτερα που ο καλός μου φίλος Ανδρέας Ανδρεάδης με γνώρισε με εσάς και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα είμαι πάντα κοντά σας, και εάν παραστεί ανάγκη θα είμαι πρόθυμος να σας προσφέρω με τις μικρές μου δυνάμεις οποιεσδήποτε πληροφορίες χρειασθείτε για τον τομέα της Κρουαζιέρας.



Και πάλι σας εύχομαι κάθε επιτυχία στις δραστηριότητές σας στον ΣΕΤΕ, κάτι που θεωρώ δεδομένο.

Με εκτίμηση,



_______________ 
Μιχάλης Λάμπρος
Γενικός Διευθυντής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.