Την ανάγκη
μεταφοράς της κρουαζιέρας από τον
Πειραιά στο Λαύριο επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, θέτοντας στο
τραπέζι των συζητήσεων νέα δεδομένα. Η κυβέρνηση και πιο συγκεκριμένα ο
υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης αρχικά είχε σε προτεραιότητα τη μεταφορά της
ακτοπλοίας από τον Πειραιά στο Λαύριο. Όμως στην πορεία το πλάνο έμεινε πιο
πίσω και πέρασε στην πρώτη γραμμή η κρουαζιέρα.
Σύμφωνα με
πληροφορίες των «Π», εταιρεία κρουαζιέρας έχοντας πάρει την έγκριση από το ΥΝΑ,
συντάσσει με δικά της έξοδα μελέτη προκειμένου να καταγράψει και στη συνέχεια
να καταθέσει στις αρμόδιες υπηρεσίες τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο master plan του λιμανιού του
Λαυρίου ώστε να μπορεί να υποδέχεται έναν ικανό αριθμό κρουαζιερόπλοιων.
Επίσης, από τη μελέτη και τις συζητήσεις που θα γίνουν θα αποφασίσει η διοίκηση
της εταιρείας εάν μπορεί να αναλάβει μέρος του κόστους κατασκευής έργων και στη
συνέχεια τη διαχείρισή τους.
Στελέχη της αγοράς υπογραμμίζουν ότι είναι
αναγκαίος ο απεγκλωβισμός της
κρουαζιέρας από το κορεσμένο λιμάνι του Πειραιά, όπου τα κρουαζιερόπλοια είναι
τελευταία σε προτεραιότητα, αφού προηγούνται τα πλοία της ακτοπλοίας, με αποτέλεσμα οι εταιρείες να αδυνατούν να
ανταποκριθούν στους χρονικούς περιορισμούς προσέγγισης του λιμανιού, αφού
κάθονται τα πλοία αρόδου αν και έχουν φθάσει νωρίτερα και περιμένουν τα
ακτοπλοικά.» Επιπλέον βάσει συμφωνίας τα
πλοία που μεταφέρουν τα εμπορευματοκιβώτια της Cosco έχουν άμεση προτεραιότητα στην
πλοήγηση.
Βέβαια, για να
καταστεί εφικτή η χρήση του λιμανιού του Λαυρίου για τις κρουαζιέρες που ξεκινούν από την
Ελλάδα για την Κωνσταντινούπολη και τα νησιά του Αιγαίου, θα απαιτηθούν
περιορισμένες μεταβολές στο master plan και εκτέλεση κάποιων έργων. Το λιμάνι
του Λαυρίου έχει ως βάση ένα από τα κρουαζιερόπλοια της Louis Cruises.
ΠΗΓΗ: Παραπολιτικά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.