Πιο συγκεκριμένα,
η Davidson Kempner Capital Management LLC κατέβαλε
500 εκατομμύρια δολάρια
για να αγοράσει μέρος του ναυτιλιακού χαρτοφυλακίου της
Lloyds
Banking Group και η HSH Nordbank AG, η τράπεζα με το
μεγαλύτερο
δανειακό χαρτοφυλάκιο στη ναυτιλία ετοιμάζεται και πάλι να πουλήσει τμήμα των
δανείων της,
αν και είχε αποτύχει πρόσφατα να διαθέσει ένα πακέτο αξίας 300 εκ.δολάρια.
Με άνοδο
έκλεισε χθες η ναυλαγορά ξηρού φορτίου φθάνοντας τις 1.250 μονάδες.
«Στο παρελθόν
έχουμε επισημάνει την βαρύτητα που
έχουν οι εισαγωγές
Iron Ore από την Κίνα το οποίο χρησιμοποιείται
για την παραγωγή
σιδήρου η οποία αντιπροσωπεύει το 50% της Παγκόσμιας
παραγωγής
σιδήρου. Το τελευταίο διάστημα όμως έχει παρατηρηθεί
το φαινόμενο όπου το Iron Ore χρησιμοποιείται
από τους εμπόρους
(Traders) και τους παραγωγούς σιδήρου (Steel Mills) σαν εγγύηση (Collateral) προς
τα τραπεζικά
ιδρύματα ώστε να εξασφαλίσουν δανειοδοτήσεις.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα
την αύξηση των
εισαγωγών Iron Ore πέρα από αυτές που είναι αναγκαίες για να καλύψουν
τις ανάγκες της βιομηχανίας παραγωγής σιδήρου» επισημαίνει ο
διεθνήςναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA:
« Σύμφωνα με αναλυτές, οι έμποροι και
οι παραγωγοί
σιδήρου αντιμετωπίζουν το πρόβλημα ότι
αν σταματήσουν
να εισάγουν Iron Ore, λόγω της προβλεπόμενης επιβράδυνσης της οικονομίας της
Κίνας, θα έρθουν αντιμέτωποι
με τη μείωση της
χρηματοδότησης από τις τράπεζες. Η ανωτέρω περιγραφόμενη κατάσταση
είχε σαν αποτέλεσμα οι εισαγωγές
Iron Ore τον Ιανουάριο να φτάσουν σε επίπεδα ρεκόρ,
στους 86,8 εκ. τόνους
από το προηγούμενο
υψηλό των 77,8 εκ. τόνους πριν 2 μήνες,
το οποίο φυσικά είχε θετική επίδραση
στον BDI».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.