Σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση της πλοιοκτήτριας εταιρείας Knightsbridge η
οποία είναι εισηγμένη στο Nasdaq, αναφέρει πως μέχρι στιγμής το πρόβλημα στην αγορά
πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου ήταν το πρόβλημα της υπέρ-προσφοράς καθώς στις αρχές του 2011 το βιβλίο παραγγελιών ήτανε περίπου στο 50% του τότε υπάρχοντος στόλου.
Από τότε το βιβλίο παραγγελιών έχει παρουσιάσει μία συνεχόμενη πτωτική πορεία και στα τέλη του 2013 έφτασε στο 17%. Συνεχίζοντας επισημαίνει πως το 2013 συνολικά παραδόθηκαν 60 εκ. DWT ενώ πάνω από 22
εκ. DWT οδηγήθηκαν προς διάλυση έχοντας σαν αποτέλεσμα η καθαρή αύξηση του στόλου των
πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου το 2013 να κλείσει στο 7%, το χαμηλότερο ποσοστό των 3
τελευταίων χρόνων. Ταυτόχρονα η ανάλυση κάνει λόγο για τον σημαντικό ρόλο της Κίνας η οποία το
2013 ήταν υπεύθυνη για το 83% της συνολικής αύξησης της παγκόσμιας ζήτησης των 200 εκ. τόνων
ενώ επισημαίνει πως η Κίνα εισήγαγε 1,500 εκ. τόνους εμπορευμάτων ξηρού φορτίου συγκριτικά με
750 εκ. τόνους το 2008. Τα ανωτέρω νούμερα της Κίνας αντιπροσωπεύουν το 35% του παγκόσμιου
εμπορίου των εμπορευμάτων ξηρού φορτίου σε όγκο και πάνω από 40% σε ton miles!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.