Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Capes, το ‘CONCHES’ 179.078 DWT (2011 – Sungdong S.B) πουλήθηκε στα $ 52 εκ.
περίπου με συνέχιση/μεταφορά του Time Charter μέχρι τον Μάιο του 2014 και option έως τον Ιανουάριο του 2015 στα $ 26,000 την ημέρα.
✏ Στα Post Panamax και Panamax, το ‘GL QUSHAN’ 98.681 DWT (2011 – Tsuneishi Zhoushan)
και το ‘GL DAISHAN’ 98.681 DWT (2011 – Tsuneishi Zhoushan) αγοράστηκαν en bloc από την StarBulk στα $ 60 εκ. με T/C back στην Glocal για 30 – 34 μήνες και 27 – 31 μήνες αντίστοιχα, στα $ 15,000
την ημέρα. Το ‘CHENGYANG PIONEER’ 76,201 DWT (2013 – Zhejiang Yangfan) πουλήθηκε στα
$ 27 εκ., το ‘SEA RESOLUTE’ 73.322 DWT (1998 – Halla Eng.) αγοράστηκε από Έλληνες σε auction
στα $ 13,15 εκ. και το ‘NEW IRENE’ 72.490 DWT (1997 – Daedong) πουλήθηκε σε Έλληνες στα $ 8,5
εκ. με T/C στην STX Pan Ocean για 2-3 χρόνια στα $ 9,000 την ημέρα.
✏ Στα Supramax, το ‘SANKO MERCURY’ 50.792 DWT (2010 – Oshima S.B), το ‘SANKO
MARBLE’ 50.779 DWT (2010 – Oshima S.B) και το ‘SANKO MERMAID’ 50.779 DWT (2009 –
Oshima S.B) πουλήθηκαν en bloc σε Έλληνα πάνω από $ 60 εκ. Το ‘OCEAN PRESIDENT’ 50.913
DWT (2001 – Oshima S.B) πουλήθηκε στα υψηλά $ 14 εκ. με παράδοση τον Απρίλιο του 2014.
Στον τομέα των tankers έγιναν οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα VLCCs, το ‘GULF SHEBA’ 298.923 DWT (2007 – Nantong Cosco KHI) και το ‘GULF
EYADAH’ 298.971 DWT (2006 – Nantong Cosco KHI) αγοράστηκαν en bloc στα $ 99 εκ.
✏ Στα Suezmax, το ‘PRISCO ALCOR’ 165.546 DWT (2007 – Hyundai H.I) αγοράστηκε για να
μετατραπεί σε FPSO, στα $ 41 εκ. Το ‘SCF BYRRANGA’ 159.156 DWT (2005 – Hyundai H.I) και το
‘SCF ALDAN’ 159.062 DWT (2005 Hyundai H.I) πουλήθηκαν en bloc σε Έλληνες στα $ 35 εκ. το
κάθε ένα.
✏ Στα Product, το ‘OCEAN LEO’ 47.333 DWT (2010 – Onomichi) πουλήθηκε πάνω από τα $ 28 εκ.
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.