Στο κοινό συμπέρασμα ότι η μείωση της ταχύτητας των πλοίων κατά 20% είναι το καλύτερο και αποτελεσματικότερο μέτρο για τη μείωση εκπομπών αερίων, κατέληξαν στελέχη της ελληνικής και ξένης ναυτιλίας, μιλώντας σήμερα το πρωί στο 6ο Capital Link Shipping Forum που πραγματοποιείται στο πλαίσιο των φετινών Ποσειδωνίων.
Σπύρος Καπράλος, Πρόεδρος Star Bulk
«Οι νέοι κανονισμοί αυξάνουν το κόστος λειτουργία του στόλου μας, αλλά προσαρμοζόμαστε σε αυτούς και τους τηρούμε. Η μείωση ταχύτητας των πλοίων είναι το πιο σημαντικό περιβαλλοντικό μέτρο για τη μείωση της εκπομπής αερίων. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσα χρόνια οι κρατικοί οργανισμοί και τα κράτη δεν το υιοθέτησαν. Σε μια καλή αγορά οδηγούνται λιγότερα πλοία στα διαλυτήρια. Όμως με τους νέους κανονισμούς το 2020 θα αλλάξει η εικόνα. Κι αυτό γιατί θα αναγκαστούν οι εταιρείες να πουλήσουν τα παλιά τους πλοία για σκραπ, αφού θα είναι ασύμφορη η προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα», επισήμανε ο κ. Καπράλος, Πρόεδρος της Star Bulk, της μεγαλύτερης εισηγμένης εταιρείας μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Γιάννης Δράγνης της Golden Port.
Για το μέτρο αυτό τοποθετήθηκε και ο Γιώργος Γιουρούκος, δ/νων σύμβουλος της Poseidon Containers.
«Η μείωση ταχύτητας θα έχει πολλαπλά οφέλη για τις εταιρείες σε σύγκριση με τα φορτηγά και τα δεξαμενόπλοια κι αυτό γιατί τα containerships έχουν δεκαπλάσιες μηχανές από τα άλλα πλοία, οπότε η μείωση της ταχύτητας από το 2020, θα έχει τεράστια μείωση κόστους αφού θα μειωθούν και οι καταναλώσεις που σήμερα είναι τεράστιες. Οι νέοι κανονισμοί είναι το μεγαλύτερο δώρο που έχει δοθεί τα τελευταία χρόνια στη ναυτιλία», κατέληξε ο κ. Γιουρούκος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.