Με την έλευση του giga container «Cosco Shipping Taurus», το
μεγαλύτερο πλοίο που έχει καταπλεύσει ποτέ στο λιμάνι του Πειραιά κι
ενός από τα μεγαλύτερα container στον κόσμο αλλά και την παράδοση του
δυτικού τμήματος της προβλήτας ΙΙΙ, εγκαινιάστηκε η νέα εποχή για τον
ΟΛΠ.
«Ο κατάπλους του giga container Taurus γίνεται στο πλαίσιο του
συνεχούς εκσυγχρονισμού της Cosco που έχει ως αποτέλεσμα να την
εμπιστεύονται οι πελάτες της» δήλωσε ο Κινέζος επιτετραμμένος στην
κινεζική πρεσβεία στην Αθήνα, Jao Wenqi, προσθέτοντας ότι «οι
ελληνοκινεζικές σχέσεις εμπιστοσύνης, συνεργασίας και κατανόησης είχαν
ως αποτέλεσμα την επένδυση της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά. Η επένδυση
στον Πειραιά είναι αποτέλεσμα των εξαιρετικών σχέσεων μεταξύ των δύο
χωρών, σχέσεις που τις χαρακτηρίζουν η εμπιστοσύνη και η συνεργασία σε
όλους τους τομείς: τουρισμό, πολιτισμό και τεχνολογία. Η Κίνα θέλει να
ενδυναμώσει τη συνεργασία με την Ελλάδα σε όλους τους τομείς. Η Ελλάδα
είναι το λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού και ο συνεκτικός κρίκος μεταξύ
του δυτικού και του ανατολικού πολιτισμού.Κίνα και Ελλάδα μπορούν να
διευρύνουν τη συνεργασία τους και να προχωρήσουν προς το μέλλον».
Ο Κινέζος επιτετραμμένος στην κινεζική πρεσβεία στην Αθήνα, Jao Wenqi
Από την πλευρά του ο υπ. Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής, δήλωσε
πως «ο μόνος δρόμος προς την έξοδο και την ανάπτυξη είναι η αμοιβαία
συνεργασία και συνεννόηση και των δύο πλευρών». Σχολιάζοντας την
παράδοση της προβλήτα ΙΙΙ δήλωσε ότι «η όλη προσπάθεια έχει και
δυσκολίες και προβλήματα» αλλά ότι «μόλις ολοκληρωθούν τα έργα ο
Πειραιάς θα είναι από τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου».
Ο υπ. Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής
Αναφερόμενος στο υπερσύγχρονο πλοίο Taurus δήλωσε πως «είναι
τεραστίων διαστάσεων και το όνομά του θυμίζει έναν ελληνικό μύθο. Ο Δίας
ερωτεύτηκε την Ευρώπη και μεταμφιέστηκε σε λευκό ταύρο και τη
γονιμοποίησε και μαζί της έκανε τρία παιδιά. Σήμερα το πλοίο Taurus
γονιμοποιεί μια νέα εποχή που δίνει το στίγμα της ότι ο Πειραιάς μπορεί
να δέχεται πλοία οποιουδήποτε μεγέθους. Σε λίγες μέρες θα καταπλεύσει
στο λιμάνι και η νέα πλωτή δεξαμενή των 80 χιλ. τόνων. Άλλο ένα έργο που
θα απελευθερώσει τους ναρκωμένους πνεύμονες της ναυπηγοεπισκευαστικής
ζώνης».
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, τόνισε μεταξύ
άλλων ότι «η προσπάθεια του ΟΛΠ και της Cosco θα ολοκληρωθεί με
μεγαλύτερη επιτυχία όταν φέρουμε το κατάλληλο αποτέλεσμα στις
σιδηροδρομικές μεταφορές. Εντός του 2018 θα ολοκληρωθούν οι κύριες
παρεμβάσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο Τιθορέας-Δομοκού και
Θεσσαλονίκης-Ειδομένης. Με την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων αυτών θα
μειωθεί κατά 20% το κόστος μεταφορών και κατά 3 ώρες ο χρόνος μετάβασης
εμπορευμάτων από το Πειραιά στα σύνορα με τα Σκόπια».
Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης
«Είναι ορόσημο για το λιμάνι του Πειραιά η προβλήτα ΙΙΙ. Σας διαβεβαιώ
ότι όλα τα μέλη της ΔΝΕ υποστηρίζουμε την επένδυση αφού είναι το μέλλον
για όλους μας» δήλωσε ο
Πρόεδρος Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης, Γιάννης Χατζηαντωνίου.
Ο Ken Chen αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Cosco Port Europe,
επεσήμανε κατά την την ομιλία του ότι η Cosco στο λιμάνι του Πειραιά
δημιούργησε 1.600 θέσεις στην τοπική κοινωνία ενώ αύξησε τη διακίνηση
εμπορευματοκιβωτίων από τα 680 χιλ. κουτιά το 2010 στα 3,7 εκατ. το
2017.
Ο Xia Buzhou, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Cosco Shipping
Europe, εξέφρασε την ικανοποίηση του για τη συνεργασία με την ελληνική
πλευρά και τόνισε ότι «με την υποστήριξη των Ελλήνων φίλων μας η Cosco
όχι μόνο συνεισφέρει στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας αλλά και στην
περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας των δύο χωρών».
Ο Captain Fu Cheng Qiu, διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ τόνισε ότι ο
Πειραιάς είναι το σημαντικότερο λιμάνι της Ελλάδας κι ότι το λιμάνι μέσω
της Cosco και η Cosco μεσω του λιμανιού δίνουν νέες προοπτικές στις
διεθνείς μεταφορές και προσφέρουν ανταγωνιστικές υπηρεσίες.
Ο Captain Fu Cheng Qiu με τους αξιωματικούς του Taurus
«Μετά από 7 χρόνια σκληρής δουλειάς ανεβάσαμε το λιμάνι του Πειραιά
στην παγκόσμια λίστα των λιμανιών και τον φέραμε από την 70η στην 38η
θέση. Η σκληρή δουλειά θα συνεχιστεί. Η Cosco θα φέρει περισσότερη
δουλειά στον Πειραιά και θα δημιουργήσει περισσότερες θέσεις εργασίας»
πρόσθεσε.
Το «Cosco Shipping Taurus» έχει μήκος 400 μέτρα, και πλάτος 58,6
μέτρα, το οποίο μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 20.000 εμπορευματοκιβώτια
και μαζί με το αδελφό του «China Cosco Aries» θα πιάνουν στον Πειραιά,
στο πλαίσιο των τακτικών δρομολογίων τους από την Κίνα στο Ρότερνταμ.
Η δυτική Προβλήτα ΙΙΙ είναι μέρος της επένδυσης, ύψους 230 εκατ.
ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται οι επενδύσεις 300 εκατ. που έχει
προγραμματίσει για τον ΟΛΠ έως το 2021.
Έχει αποβάθρα μήκους 800 μέτρων με βάθος 18,5 μέτρα στον Νότο και
19,5 μέτρα στον Βορρά. Το συγκρότημα θεωρείται το πιο σύγχρονο
τεχνολογικά έργο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την περιοχή των
Βαλκανίων, καθώς πληροί τις υψηλότερες διεθνείς προδιαγραφές και
αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες αυτόματες λειτουργίες.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.