8 Φεβ 2018

Βαφειάς: Αυτοσυγκράτηση στις νέες παραγγελίες στα ναυπηγεία

Αυτοσυγκράτηση στην, με εντατικούς ρυθμούς, συνέχιση παραγγελιών για ναυπηγήσεις φορτηγών πλοίων συνιστά ο πλοιοκτήτης Χάρης Βαφειάς σε ανάλυσή του για την ναυλαγορά.  
Όπως επισημαίνει μετά το ξεφούσκωμα της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου,  για μία ακόμη φορά, οι πλοιοκτήτες θα πρέπει να ξανασκεφτούν την τοποθέτηση επιπλέον συμβολαίων στα ναυπηγεία ειδικά μετά το κύμα παραγγελιών που παρατηρήθηκε το τελευταίο εξάμηνο.  

Σύμφωνα με την ανάλυση του Έλληνα πλοιοκτήτη το «τσουνάμι» παραγγελιών πλοίων μέσα στον Ιανουάριο έχει ως εξής:
- Τα κινεζικά Bohai κέρδισαν παραγγελίες για πλοία τύπου  newcastlemax από τρεις πλευρές.
- Η  Berge bulk και ο  Fredriksen ενεργοποίησαν δύο option ο καθένας ενώ η RGL έβαλε μία παραγγελία.
- Η  CSE παρήγγειλε δύο ακόμη  newcastlemaxes στα ναυπηγεία  CSBC κόστους 46 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.
- Η Cosco συμφώνησε με τα  Tianjin Χiangagng για την κατασκευή 6  kamsarmaxes, ενώ η Lavinia ενεργοποίησε τρεις option  στα  Ρenglai.
- H Alpha bulkers  για τέσσερα τέτοιου τύπου πλοία με τα ναυπηγεία   YZG.
- H κινεζική Seacon παρήγγειλε επίσης δύο kamsarmaxes στα ναυπηγεία CSSC Huangpu, ο  Fredriksen ενεργοποίησε δύο  option για kamsarmaxes στα ναυπηγεία  Dalian κόστους  25 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.
- Η  αγγλικών συμφερόντων YASA πήγε στα  DACKS- Dalian COSCO KHI Ship Engineering Co. Ltd.  για τέσσερα  ultramaxes συνολικού κόστους 100 εκατομμυρίων δολαρίων ενώ η  τουρκικών συμφερόντων Densay απευθύνθηκε στα Jinglu για δύο τέτοιου τύπου πλοία.
- Η κινεζικών συμφερόντων Ocean Longevity με έδρα το Χονγκ Κονγκ  παρήγγειλε δύο  kamsarmaxes στα  Yangzijiang και η Nisshin 10 ultramaxes στα ναυπηγεία Νantong.
-  Η εταιρεία «2020 bulkers» με έδρα τις Βερμούδες παρήγγειλε  τέσσερα ακόμη   στα Νewcastlemaxes, έχοντας πλέον 8 συνολικά. Το κόστος κάθε παραγγελίες ανέρχεται στα 45 εκατομμύρια δολάρια.
- Η HTM  παρήγγειλε ένα  Ultramax στα Nantong.
- Η Wisdom ταϊβανέζικων  συμφερόντων συμφώνησε με τα γιαπωνέζικα ναυπηγεία Ιmabari  την κατασκευή δύο handies χωρητικότητας  37.000 dwt  τα ο καθένα συνολικού κόστους 48 εκατομμυρίων δολαρίων ενώ συμφώνησε και με την κινεζική  γιάρδα  NACKS  για δύο  ultramaxes.
- Η COSCO shipping energy παρήγγειλε δύο VLCC, αξίας 80 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα, στα  Dalian cosco επιπλέον της παραγγελίες που είχε δώσει πριν από δύο μήνες για  15 δεξαμενόπλοια.
- Η SNS παρήγγειλε τρία  panamaxes στα  GSI ενώ η  Vitol  ανέβασε την παραγγελία της στη Hyundai από τα τέσσερα στα έξι συνολικά VLGC. Η  MOL  παρήγγειλε ένα VLGC στην Kawasaki και η Fortune Oil  δύο τέτοιου τύπου υπερ-υγραεριοφόρα στα   Jiagnan κόστους 68  εκ. δολ. το καθένα.
- Η IMC ενεργοποίησε τέσσερις για δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών χωρητικότητας  55.000 dwt  το καθένα  και συνολικού κόστους 160 εκ. δολ. στα  GSI.
- Η Τrafigura παρήγγειλε δύο  VLGC στη  Hyundai ενώ για την ναυπήγηση τριών ακόμη  πλοίων αυτού του τύπου συμφώνησε η  KOTC στα ίδια ναυπηγεία.
- Τα κορεατικά ναυπηγεία  HMD κέρδισαν μία παραγγελία από την Μarinvest  για δύο  products  με μηχανή διπλού καυσίμου , κόστους 44 εκατομμυρίων το καθένα.
- Η DSD πήγε στο  Hyundai Vinashin για ένα ακόμη   product. Η Namura κέρδισε συμβόλαιο για έναν  VLCC από την  Κyoei.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.