Όπως επισημαίνει μετά το ξεφούσκωμα της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου, για μία ακόμη φορά, οι πλοιοκτήτες θα πρέπει να ξανασκεφτούν την τοποθέτηση επιπλέον συμβολαίων στα ναυπηγεία ειδικά μετά το κύμα παραγγελιών που παρατηρήθηκε το τελευταίο εξάμηνο.
Σύμφωνα με την ανάλυση του Έλληνα πλοιοκτήτη το «τσουνάμι» παραγγελιών πλοίων μέσα στον Ιανουάριο έχει ως εξής:
- Τα κινεζικά Bohai κέρδισαν παραγγελίες για πλοία τύπου newcastlemax από τρεις πλευρές.
- Η Berge bulk και ο Fredriksen ενεργοποίησαν δύο option ο καθένας ενώ η RGL έβαλε μία παραγγελία.
- Η CSE παρήγγειλε δύο ακόμη newcastlemaxes στα ναυπηγεία CSBC κόστους 46 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.
- Η Cosco συμφώνησε με τα Tianjin Χiangagng για την κατασκευή 6 kamsarmaxes, ενώ η Lavinia ενεργοποίησε τρεις option στα Ρenglai.
- H Alpha bulkers για τέσσερα τέτοιου τύπου πλοία με τα ναυπηγεία YZG.
- H κινεζική Seacon παρήγγειλε επίσης δύο kamsarmaxes στα ναυπηγεία CSSC Huangpu, ο Fredriksen ενεργοποίησε δύο option για kamsarmaxes στα ναυπηγεία Dalian κόστους 25 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.
- Η αγγλικών συμφερόντων YASA πήγε στα DACKS- Dalian COSCO KHI Ship Engineering Co. Ltd. για τέσσερα ultramaxes συνολικού κόστους 100 εκατομμυρίων δολαρίων ενώ η τουρκικών συμφερόντων Densay απευθύνθηκε στα Jinglu για δύο τέτοιου τύπου πλοία.
- Η κινεζικών συμφερόντων Ocean Longevity με έδρα το Χονγκ Κονγκ παρήγγειλε δύο kamsarmaxes στα Yangzijiang και η Nisshin 10 ultramaxes στα ναυπηγεία Νantong.
- Η εταιρεία «2020 bulkers» με έδρα τις Βερμούδες παρήγγειλε τέσσερα ακόμη στα Νewcastlemaxes, έχοντας πλέον 8 συνολικά. Το κόστος κάθε παραγγελίες ανέρχεται στα 45 εκατομμύρια δολάρια.
- Η HTM παρήγγειλε ένα Ultramax στα Nantong.
- Η Wisdom ταϊβανέζικων συμφερόντων συμφώνησε με τα γιαπωνέζικα ναυπηγεία Ιmabari την κατασκευή δύο handies χωρητικότητας 37.000 dwt τα ο καθένα συνολικού κόστους 48 εκατομμυρίων δολαρίων ενώ συμφώνησε και με την κινεζική γιάρδα NACKS για δύο ultramaxes.
- Η COSCO shipping energy παρήγγειλε δύο VLCC, αξίας 80 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα, στα Dalian cosco επιπλέον της παραγγελίες που είχε δώσει πριν από δύο μήνες για 15 δεξαμενόπλοια.
- Η SNS παρήγγειλε τρία panamaxes στα GSI ενώ η Vitol ανέβασε την παραγγελία της στη Hyundai από τα τέσσερα στα έξι συνολικά VLGC. Η MOL παρήγγειλε ένα VLGC στην Kawasaki και η Fortune Oil δύο τέτοιου τύπου υπερ-υγραεριοφόρα στα Jiagnan κόστους 68 εκ. δολ. το καθένα.
- Η IMC ενεργοποίησε τέσσερις για δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών χωρητικότητας 55.000 dwt το καθένα και συνολικού κόστους 160 εκ. δολ. στα GSI.
- Η Τrafigura παρήγγειλε δύο VLGC στη Hyundai ενώ για την ναυπήγηση τριών ακόμη πλοίων αυτού του τύπου συμφώνησε η KOTC στα ίδια ναυπηγεία.
- Τα κορεατικά ναυπηγεία HMD κέρδισαν μία παραγγελία από την Μarinvest για δύο products με μηχανή διπλού καυσίμου , κόστους 44 εκατομμυρίων το καθένα.
- Η DSD πήγε στο Hyundai Vinashin για ένα ακόμη product. Η Namura κέρδισε συμβόλαιο για έναν VLCC από την Κyoei.
- Η Berge bulk και ο Fredriksen ενεργοποίησαν δύο option ο καθένας ενώ η RGL έβαλε μία παραγγελία.
- Η CSE παρήγγειλε δύο ακόμη newcastlemaxes στα ναυπηγεία CSBC κόστους 46 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.
- Η Cosco συμφώνησε με τα Tianjin Χiangagng για την κατασκευή 6 kamsarmaxes, ενώ η Lavinia ενεργοποίησε τρεις option στα Ρenglai.
- H Alpha bulkers για τέσσερα τέτοιου τύπου πλοία με τα ναυπηγεία YZG.
- H κινεζική Seacon παρήγγειλε επίσης δύο kamsarmaxes στα ναυπηγεία CSSC Huangpu, ο Fredriksen ενεργοποίησε δύο option για kamsarmaxes στα ναυπηγεία Dalian κόστους 25 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.
- Η αγγλικών συμφερόντων YASA πήγε στα DACKS- Dalian COSCO KHI Ship Engineering Co. Ltd. για τέσσερα ultramaxes συνολικού κόστους 100 εκατομμυρίων δολαρίων ενώ η τουρκικών συμφερόντων Densay απευθύνθηκε στα Jinglu για δύο τέτοιου τύπου πλοία.
- Η κινεζικών συμφερόντων Ocean Longevity με έδρα το Χονγκ Κονγκ παρήγγειλε δύο kamsarmaxes στα Yangzijiang και η Nisshin 10 ultramaxes στα ναυπηγεία Νantong.
- Η εταιρεία «2020 bulkers» με έδρα τις Βερμούδες παρήγγειλε τέσσερα ακόμη στα Νewcastlemaxes, έχοντας πλέον 8 συνολικά. Το κόστος κάθε παραγγελίες ανέρχεται στα 45 εκατομμύρια δολάρια.
- Η HTM παρήγγειλε ένα Ultramax στα Nantong.
- Η Wisdom ταϊβανέζικων συμφερόντων συμφώνησε με τα γιαπωνέζικα ναυπηγεία Ιmabari την κατασκευή δύο handies χωρητικότητας 37.000 dwt τα ο καθένα συνολικού κόστους 48 εκατομμυρίων δολαρίων ενώ συμφώνησε και με την κινεζική γιάρδα NACKS για δύο ultramaxes.
- Η COSCO shipping energy παρήγγειλε δύο VLCC, αξίας 80 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα, στα Dalian cosco επιπλέον της παραγγελίες που είχε δώσει πριν από δύο μήνες για 15 δεξαμενόπλοια.
- Η SNS παρήγγειλε τρία panamaxes στα GSI ενώ η Vitol ανέβασε την παραγγελία της στη Hyundai από τα τέσσερα στα έξι συνολικά VLGC. Η MOL παρήγγειλε ένα VLGC στην Kawasaki και η Fortune Oil δύο τέτοιου τύπου υπερ-υγραεριοφόρα στα Jiagnan κόστους 68 εκ. δολ. το καθένα.
- Η IMC ενεργοποίησε τέσσερις για δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών χωρητικότητας 55.000 dwt το καθένα και συνολικού κόστους 160 εκ. δολ. στα GSI.
- Η Τrafigura παρήγγειλε δύο VLGC στη Hyundai ενώ για την ναυπήγηση τριών ακόμη πλοίων αυτού του τύπου συμφώνησε η KOTC στα ίδια ναυπηγεία.
- Τα κορεατικά ναυπηγεία HMD κέρδισαν μία παραγγελία από την Μarinvest για δύο products με μηχανή διπλού καυσίμου , κόστους 44 εκατομμυρίων το καθένα.
- Η DSD πήγε στο Hyundai Vinashin για ένα ακόμη product. Η Namura κέρδισε συμβόλαιο για έναν VLCC από την Κyoei.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.