Η παγκόσμια ζήτηση για κρουαζιέρες αυξάνει χρόνο με τον χρόνο, με τις προβλέψεις να ανεβάζουν τον αριθμό των τουριστών πάνω από τα 27 εκατομμύρια το 2018.
Για
την καλύτερη εξυπηρέτηση των αυξημένων επιβατών κρουαζιέρας ήδη είναι
σε εξέλιξη κατασκευές νέων προβλητών όχι μόνο στα παραδοσιακά λιμάνια
που εξυπηρετούν κρουαζιερόπλοια, αλλά και σε νέους προορισμούς που
προωθούν οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται
στον τομέα της κρουαζιέρας, όπως οι περιοχές Καραϊβικής, Μεσογείου,
Βορείου Ευρώπης, Ασίας, Αυστραλίας, κλπ.
Παράλληλα αυξάνονται οι
νέες παραγγελίες ναυπήγησης κρουαζιερόπλοιων. Πιο συγκεκριμένα έχουν
παραγγελθεί 84 πλοία μέχρι το 2025 με την πλειονότητα να αφορά πλοία 3ης
γενεάς χωρητικότητας έως 6.000 επιβάτες και 2.800 πλήρωμα, με σύγχρονη
τεχνολογία και πράσινη ενεργειακή διαχείριση. Παράλληλα κατασκευάζονται
και πλοία μικρής χωρητικότητας “Expedition” έως 500 επιβάτες με μεγάλη
πολυτέλεια και ειδικούς προορισμούς (Αρκτική, Αλάσκα, κλπ).
Λόγω της εισόδου στη βιομηχανία της κρουαζιέρας νέων κρουαζιερόπλοιων αποφάσισε η Cosco την επέκταση του επιβατικού λιμένα του Πειραιά
στη νότια ζώνη για τη δημιουργία αρχικά δύο θέσεων για κρουαζιερόπλοια
με τελικό στόχο τις έξι θέσεις. Το μήκος της κάθε μίας θα είναι μήκους
400 μέτρων για κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης του παγκόσμιου στόλου κρουαζιερόπλοιων, η
MSC υπέγραψε συμβόλαια για τη ναυπήγηση 2+2 κρουαζιερόπλοιων σε
κινεζική γιάρδα.
Σύμφωνα με τα σχέδια πρόκειται για κρουαζιερόπλοια roll-on/roll-off ,
μήκους 295 μέτρων και πλάτους 32 μέτρων, υπηρεσιακή ταχύτητα 23,5
κόμβων και μεταφορική ικανότητα 2.500 επιβατών.
Θα διαθέτουν 534
πολυτελείς καμπίνες. Το πρώτο αναμένεται να πέσει στο νερό το 2020. Θα
έχουν τη δυνατότητα να καίνε ως καύσιμο και LNG.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.