25 Φεβ 2018

Τα 12 βήματα για να εδραιωθεί ο Πειραιάς ως πύλη της Ευρώπης


Στις 12 κινήσεις που πρέπει να γίνουν προκειμένου να αναπτυχθούν οι μεταφορές στη χώρα, στηριζόμενες στη δυναμική που παρουσιάζει το λιμάνι του Πειραιά, συμφώνησαν οι συμμετέχοντες στο πλαίσιο του 16ου ειδικού συνεδρίου για τις «Εφαρμογές της Πολυκριτήριας Ανάλυσης στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές», που πραγματοποιήθηκε στο ΕΒΕΠ.


Σε δηλώσεις του για το ζήτημα, ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης ανέφερε: «Οι πολυδάπανες επενδύσεις των τελευταίων ετών στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας επιβεβαιώνουν τη σημασία του ρόλου του Πειραιά ως διαμετακομιστικού κέντρου και σημαντική πύλη εισόδου της Ε.Ε., η οποία πύλη φιλοδοξεί, μέσω δημιουργίας των απαραίτητων υποδομών και θέσπισης απλουστευμένων διαδικασιών, να διευκολύνει την ανάπτυξη των εμπορευματικών ροών προς την υπόλοιπη Ευρώπη. Με την κατάλληλη στήριξη, ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας μπορεί να γίνει βασικός μοχλός για την ανάκαμψη της χώρας και να συνεισφέρει τριπλάσια έσοδα στο ΑΕΠ απ’ ό,τι προσφέρει σήμερα ο τουρισμός. Σε αυτό το πλαίσιο, το ΕΒΕΠ σε συνεργασία με το ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ εκπονούν Μελέτη Χαρτογράφησης (ΓΕΩΒΑΣΗ) των επιχειρήσεων Logistics, με στόχο τη δημιουργία του οικονομικού χάρτη της εφοδιαστικής αλυσίδας».

Πιο συγκεκριμένα μεταξύ των βημάτων που συμφώνησαν όλοι οι συμμετέχοντες ότι πρέπει να γίνουν είναι:

1. Ολοκλήρωση της Εθνικής Στρατηγικής για τα Logistics.
2. Aδειοδότηση των εταιρειών Logistics. To τοπίο είναι ακόμα θολό, με αποτέλεσμα οι εταιρείες να είναι αιχμάλωτες σε έναν κυκεώνα διαδικασιών.
3. Περαιτέρω ανάπτυξη και ευελιξία των λιμανιών της χώρας, κυρίως των περιφερειακών.
4. Βελτιστοποίηση του οδικού δικτύου και της σήμανσής του.
5. Ανάπτυξη και αναδιάρθρωση του σιδηροδρομικού δικτύου.
6. Βελτιστοποίηση της διασύνδεσης της νησιωτικής χώρας.
7. Κίνητρα για επενδύσεις στις υπάρχουσες επιχειρήσεις, αλλά και σε νέους φορείς.
8. Έμφαση στην εκπαίδευση νέων στελεχών.
9. Υποστήριξη της δημιουργίας Επιχειρηματικών Πάρκων και ταυτόχρονη εξυγίανση των υφιστάμενων περιοχών Άτυπων Συγκεντρώσεων.
10. Εφαρμογή της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και της ηλεκτρονικής διακίνησης.
11. Αξιοποίηση των αγροτοδιατροφικών πλεονεκτημάτων της χώρας μας, σε σχέση με την εγχώρια τουριστική κατανάλωση και την κρουαζιέρα.
12. Ανάπτυξη των intermodal και multimodal μεταφορών.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr
Μερική Αναδημοσίευση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.