Σε χαµηλότερα επίπεδα κινήθηκε ο όγκος των διαλύσεων την εβδοµάδα που πέρασε, γεγονός όµως
που δεν οφείλεται στην άρνηση των End Buyers στο να προσφέρουν και να αγοράσουν, αλλά στο
γεγονός ότι τα διαλυτήρια έχουν καλύψει τις ανάγκες τους από προηγούµενες αγορές και έχουν
κατεβάσει ταχύτητα. Να αναφέρουµε ότι από τις αρχές του χρόνου έχουν αγορασθεί κοντά στα 30
Capes και πάνω από 30 Panamax και από εδώ και στο εξής όλοι περιµένουν το πώς θα κινηθεί η αγορά
των ναύλων πριν πάρουν την απόφαση της διάλυσης.
Στην Ινδία, η κατάθεση του νέου προϋπολογισµού, που µάλλον δεν επιβάλλει νέους φόρους, σε
συνδυασµό µε την αύξηση των τιµών του σιδήρου και παρά το γεγονός ότι η ρουπία είναι στις 68+
προς το δολάριο αύξησε το αγοραστικό ενδιαφέρον των End Buyers αλλά έως ότου ανακοινωθεί
επίσηµα το τελικό σχέδιο του προϋπολογισµού θα υπάρχει επιφυλακτικότητα.
Το Μπαγκλαντές, όπως έχουµε επισηµάνει, έχοντας αγοράσει την πλειοψηφία των Capes και
VLOCs, βρίσκεται σχεδόν σε 100% κάλυψη της χωρητικότητας του και θα χρειαστούν λίγες ηµέρες
για να ξαναβγεί δυναµικά στην αγορά.
Το Πακιστάν, µε την στάση αναµονής που διατηρούσε έχασε την αγορά και τελευταία αύξησε τις
προσφερόµενες τιµές ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστικό και αν η προσφορά πλοίων συνεχιστεί µε αυτό
το ρυθµό, οσονούπω θα πάρει το µερίδιο που του αντιστοιχεί. .
Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το
πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 750,071 DWT περίπου, εκ των
οποίων το 65% (489,984 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 6% (40,913 DWT) δεξαµενόπλοια,
και το 29% (219,174 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 225 - $ 255 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 220 - $ 250 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 220 - $ 250 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 110 - $ 120 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια
Ανάλυση: G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.