Στη Βουλή ήρθε το θέμα της αλλαγής φορολογικού πλαισίου για την ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία μετά από πιέσεις της Επιτροπής ανταγωνισμού της Ε.Ε. που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο παραπομπής τςη Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Πιο συγκεκριμένα ο υπεύθυνος του Τομέα Ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας Σίμος Κεδίκογλου ζητά από την κυβέρνηση με επίκαιρη ερώτησή του, να απαντήσει, τι έχει πράξει μέχρι στιγμής και πώς σχεδιάζει να αντιμετωπίσει τις επαπειλούμενες συνέπειες σε κάθε κλάδο της ελληνικής Ναυτιλίας μετά την επιστολή- τελεσίγραφο, που απεστάλη στο Υπουργείο Οικονομικών από την αρμόδια Επίτροπο Ανταγωνισμού, ζητώντας να γίνουν αλλαγές που προβλέπονται στο ειδικό φορολογικό καθεστώς του Νόμου 27/1975.
Στο κείμενο της επίκαιρης ερώτησης προς τους Υπουργούς Οικονομικών κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ Θεόδωρο Δρίτσα αναφέρει:
«Μετά την επιστολή - τελεσίγραφο της αρμόδιας Επιτρόπου για τον Ανταγωνισμό, Μαργκρέτε Βεστάγκερ, η οποία έχει αποσταλεί στο Υπουργείο Οικονομικών και την ταυτόχρονη απειλή για παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, εάν δεν εφαρμοστούν οι τροποποιήσεις, που προβλέπονται στο ειδικό φορολογικό καθεστώς του Νόμου 27/1975, που διέπει τη λειτουργία της ναυτιλιακής βιομηχανίας στη χώρα μας, πολλαπλασιάζονται οι φόβοι για ευρύτατες αρνητικές συνέπειες στο σύνολο της ελληνικής Ναυτιλίας.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απορρίπτει τα ελληνικά επιχειρήματα και ζητά να γίνουν εντός 24 μηνών τροποποιήσεις στο Νόμο αριθ. 27 της 19ης Απριλίου 1975. Η αλλαγή του φορολογικού πλαισίου προς την κατεύθυνση της επιβολής υψηλότερης φορολογίας σε μία εξαιρετικά δύσκολη οικονομική συγκυρία θα έχει ως αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, τη μετεγκατάσταση των ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών σε ανταγωνιστικότερες χώρες, οι οποίες έχουν ειδικές διατάξεις με ευνοϊκότερες ρυθμίσεις. Παράλληλα θα έχει σοβαρές συνέπειες σε όλο το φάσμα της ελληνικής ναυτιλίας, από την ακτοπλοΐα, μέχρι τα ρυμουλκά.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Τι έχει πράξει η Κυβέρνηση μέχρι στιγμής και πώς σχεδιάζει να αντιμετωπίσει τις επαπειλούμενες συνέπειες σε κάθε κλάδο της ελληνικής Ναυτιλίας;»
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.