12 Μαρ 2016

Ανέβηκαν οι τιμές ανά τόνο για τις διαλύσεις πλοίων

 Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε την προηγούµενη εβδοµάδα η άνοδος των προσφερόµενων τιµών από τους End Buyers η οποία οφείλεται στην ευρύτερη αύξηση των τιµών των εµπορευµάτων διεθνώς, όπως για παράδειγµα αυτή του Iron Ore, δίνοντας έτσι κίνητρο ακόµη και στους πλοιοκτήτες που είχαν δεύτερες σκέψεις να προβούν στη «λύση» της διάλυσης.

Εκτιµάται ότι η άνοδος των τιµών θα έχει µικρή διάρκεια, καθώς η αυξηµένη προσφορά πλοίων θα πιέσει και πάλι τις τιµές. Στην Ινδία, η βελτίωση της ισοτιµίας της ρουπίας που έπεσε κάτω από τις 68 προς το δολάριο, σε συνδυασµό µε την αύξηση των τιµών του σιδήρου κατά $ 10/LDT, αναζωογόνησε και πάλι την αγορά.
Χαρακτηριστικό είναι ότι από 25 διαλυτήρια που λειτουργούσαν την περασµένη χρονιά, φέτος έχουν πάλι αρχίσει να λειτουργούν και πολλά από αυτά που είχαν κλείσει, φτάνοντας συνολικά τα 80. Το Μπαγκλαντές, συνεχίζει να βρίσκεται στην τελευταία θέση από πλευράς προσφερόµενων τιµών και δεν φαίνεται για το αµέσως επόµενο διάστηµα να υπάρξει βελτίωση, λόγω ότι η χωρητικότητα των διαλυτηρίων είναι σε υψηλά επίπεδα από τις αγορές του προηγούµενου διαστήµατος. Το Πακιστάν, έχοντας απέχει από την αγορά τους τελευταίους µήνες, επέστρεψε τελικά µε βελτιωµένες τιµές και προσφορές και αναµένεται να υπάρξει έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον το επόµενο διάστηµα. Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 707,475 DWT περίπου, εκ των οποίων το 91% (645,501 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 9% (61,974 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: Ινδία: Από $ 230 - $ 260για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. Πακιστάν: Από $ 225 - $ 255 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. Μπαγκλαντές: Από $ 220 - $ 250 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα Κίνα: Από $ 130 - $ 140 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια


ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.