Το αποτέλεσµα της αρνητικής κατάστασης στον κλάδο των Capes είναι ότι µέχρι και τις αρχές του
µήνα εικάζεται ότι πάνω από 60 Capes έχουν δέσει και πάνω από 5,5 εκ. DWT, περίπου 30 πλοία µε
µέσο όρο 21 χρόνια, έχουν οδηγηθεί προς διάλυση, δηλαδή µεγαλύτερο αριθµό από τον συνολικό
αριθµό των διαλύσεων για όλο το 2014 που είχε κλείσει στα 25, ενώ το 2015 διαλύθηκαν συνολικά 93
Capes.
Σύµφωνα µε εκτιµήσεις της International Shipcare, στον κόλπο του Brunei
,όπου θεωρείται περιοχή
για δέσιµο πλοίων µεταφοράς ξηρού φορτίου αλλά και Oil Rigs, έχουν γεµίσει και οι 135 συνολικά
θέσεις, για πρώτη φορά στα 41 χρόνια που η ανωτέρω εταιρεία προσφέρει υπηρεσίες Lay Up.
Σχεδόν 40% από τα δεµένα πλοία αφορούν Capes και Panamax ενώ ήδη υπάρχει λίστα αναµονής
για 50 πλοία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.