Το Μπαγκλαντές, µπορούµε να πούµε ότι µας εξέπληξε µε την άνοδο των προσφερόµενων τιµών, καθώς η χωρητικότητα των διαλυτηρίων συνεχίζει να είναι σε αρκετά ικανοποιητικά επίπεδα και µάλιστα κατάφερε να κλείσει σε αρκετά υψηλά νούµερα κάποια Pamanax Containers. Το Πακιστάν, αύξησε και αυτό τις τιµές και βγήκε πάλι στην αγορά, δυναµικά πλεόν, ύστερα από ένα διάστηµα όπου δεν επέδειξε έντονα σηµεία δραστηριοποίησης και πρέπει να καλύψει το κενό. Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 1,172,257 DWT περίπου, εκ των οποίων το 66% (772,547 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 8% (96,114 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 26% (303,596 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 245 - $ 275 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 250 - $ 280 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 255 - $ 285 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 140 - $ 150 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια.
Ταυτόχρονα, αναµένουµε να δούµε κατά πόσο η έστω και οριακή άνοδος της ναυλαγοράς θα επηρεάσει τις αποφάσεις των πλοιοκτητών αναφορικά µε τις διαλύσεις µε µόνη εξαίρεση φυσικά τον κλάδο των Capes, όπου η αρνητική εικόνα των ναύλων σε συνδυασµό µε την αύξηση των προσφερόµενων τιµών για διάλυση θα αυξήσει την προσφορά των Capes για διάλυση.
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.