Η βιομηχανία της κρουαζιέρας και ο τρόπος να αυξηθούν τα έσοδα του
ελληνικού κράτους από αυτή συνεχίζουν να απασχολούν την ελληνική
κυβέρνηση. Η ψήφιση του νόμου για τον Θαλάσσιο Τουρισμό ο οποίος
κατήργησε μεταξύ άλλων και γραφειοκρατικές αγκυλώσεις που υπήρχαν στον
κλάδο αυτό ήταν ένα πρώτο βήμα.
Στόχος, όμως, είναι η διεύρυνση των κρατών από όπου έρχονται οι
τουρίστες για να απολαύσουν τις ελληνικές θάλασσες με κρουαζιερόπλοιο. Η
αύξηση της πελατείας με λίγα λόγια.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς και η Βραζιλία, είναι αγορές
ιδιαίτερα σημαντικές από πλευράς όγκου πωλήσεων και αγοραστικής δύναμης
των τουριστών, αλλά έχουν το μειονέκτημα της μακρινής απόστασης από την
Ευρώπη και κατ΄ επέκταση από την Ελλάδα. Το γεγονός αυτό μειώνει τη
συχνότητα διακοπών σε ευρωπαϊκούς προορισμούς λόγω του ιδιαίτερα ακριβού
αεροπορικού εισιτηρίου. Αυτές οι αγορές κατέχουν σήμερα το 45% του
ετήσιου όγκου πωλήσεων της ελληνικής κρουαζιέρας.
Υπάρχουν επίσης οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές όπως, οι
Γερμανόφωνες χώρες- Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία- η Γαλλία και η Μεγάλη
Βρετανία. Αυτές οι αγορές κατέχουν σήμερα μόλις το 7% και είναι στόχος
να αυξηθεί το ποσοστό αυτό καθώς είναι κράτη που βρίσκονται σε ακτίνα
3-3,5 ωρών πτήσης από τους δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς
διακοπών.
Τέλος, είναι επιβάτες από Ελλάδα και τις κοντινές αγορές, Τουρκία και
Κύπρο,όπου ο ταξιδιώτης μπορεί σύντομα, εύκολα, χωρίς σημαντικά έξοδα
μεταφοράς να προσεγγίσει στα λιμάνια επιβίβασης της κρουαζιέρας.Οι
τουρίστες από αυτές τις χώρες κατέχουν σήμερα το 30% της ελληνικής
κρουαζιέρας. Κύκλοι της αγοράς επισημαίνουν ότι στόχος φέτος είναι οι
Έλληνες που θα επιλέξουν να κάνουν διακοπές μέσω κρουαζιέρας να φτάσουν
τους 15.000.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.