Απαισιόδοξη εμφανίζεται για την πορεία της αγοράς ξηρού φορτίου είναι η Deutsche Bank. Όπως επισημαίνει σε ανάλυσή της
«ακόµη
δεν έχουµε βιώσει το χαµηλότερο της σηµείο. Η σηµαντική υποχώρηση των ναύλων τον προηγούµενο
µήνα θεωρήθηκε από πολλούς απλά ως το αποτέλεσµα της υπερβολικής προσφοράς,
αγνοώντας όµως την ζοφερή κατάσταση που επικρατεί στο παγκόσµιο εµπόριο και που
είναι ίσως ο σηµαντικότερος παράγοντας στην παρούσα φάση, χωρίς όµως να
υποβαθµίζει και τον παράγοντα της υπέρ-προσφοράς».
Η γερμανική Τράπεζα,
κάνει ιδιαίτερη αναφορά στον άγνωστο «Χ» των ακυρώσεων και µετακυλήσεων ναυπηγήσεων, τονίζοντας
ότι «το µεγαλύτερο µέρος των παραγγελιών
είναι στα κινεζικά ναυπηγεία όπου τα Payments Terms είναι ιδιαίτερα ελκυστικά
για τους πλοιοκτήτες παρέχοντας τους έτσι την δυνατότητα να προχωρήσουν σε
ακυρώσεις παραγγελιών, αλλά ενώ έχουν υπάρξει µερικά παραδείγµατα ακυρώσεων,
αυτά είναι πολύ λίγα και µεµονωµένα». Προσθέτει ότι σύμφωνα με το βιβλίο παραγγελιών, 360
πλοία άνω των 60.000τόνων το καθένα ή συνολικής
χωρητικότητας 37 εκ. τόνων , είναι υπό παραγγελία στα κινεζικά ναυπηγεία εκ των
οποίων το 80% αναµένεται να παραδοθεί το 2016, µειώνοντας σηµαντικά τα
περιθώρια ακυρώσεων και επιδεινώνοντας
περεταίρω την εικόνα της αγοράς.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.