26 Φεβ 2016

Η «Κάθοδος των Capes» συνεχίζεται ακάθεκτη

Η «Κάθοδος των Capes» συνεχίζεται ακάθεκτη καθώς από τις αρχές του χρόνου 25 Capes έχουν οδηγηθεί προς διάλυση και αν συνεχίσουν µε αυτό το ρυθµό, όπως όλα δείχνουν, για το 2016 ενδεχοµένως να ξεπεράσουν και τον συνολικό περυσινό αριθµό όπου διαλύθηκαν 96. Ταυτόχρονα η συνεχιζόµενη µεγάλη προσφορά οδηγεί τις τιµές σε πτωτική πορεία και σε συνδυασµό µε την πληρότητα των διαλυτηρίων η αγορά πλέον ορίζεται από τους End Buyers σε όλα τα επίπεδα.
Η Ινδία, η οποία έχει «χρεωθεί» τα περισσότερα κλεισίµατα από τις αρχές του χρόνου, έχει αρχίσει και µειώνει το αγοραστικό ενδιαφέρον λόγω της κατάθεσης του προϋπολογισµού στο τέλος του µήνα, όπως επίσης και λόγω ότι οι τιµές του σιδήρου έπεσαν κατά $ 20/LDT ενώ η ρουπία βρίσκεται πάνω από 68 προς το δολάριο, στοιχεία που υποδηλώνουν περεταίρω διόρθωση των τιµών. Στο Μπαγκλαντές, οι φερέγγυοι End Buyers, έχουν καλύψει τις ανάγκες του και έχουν βγει στην αγορά πλέον οι όχι και τόσο φερέγγυοι και γι’ αυτό συνιστάται ιδιαίτερη προσοχή στους πλοιοκτήτες στην σύναψη συµφωνίας. Το Πακιστάν, αν και είναι διατεθειµένο να αγοράσει, το κάνει πολύ επιλεκτικά, καθώς είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικό για την πορεία των τιµών και παρακολουθεί τις εξελίξεις στην Ινδία εν όψει και της κατάθεσης του νέου προϋπολογισµού. Η Κίνα, συνεχίζει και απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 1,817,499 DWT περίπου, εκ των οποίων το 100% (1,611,170 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, εκ των οποίων 2 Ore Carriers και 4 Capes, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 0% (0 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 225 - $ 255 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 220 - $ 250 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 220 - $ 250 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 110 - $ 120 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια.

ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.