Πριν από περίπου ένα χρόνο, οι ναυτιλιακές εταιρείες κουβαλούσαν τα πάντα, από έπιπλα μέχρι ηλεκτρονικά, μέσω των θαλασσών του πλανήτη, και υπολόγιζαν σε μία περίοδο ανεπτυγμένης ζήτησης. Κι όμως, αυτή η γη της επαγγελίας δεν έφτασε ποτέ, και τώρα υποφέρουν.
Η ναυτιλία και το εμπόριο το οποίο μετράται βασισμένο σε container, υποτίθεται πως θα αναπτυσσόταν κατά 7% στις 182,1 εκατ. μονάδες, κάτι που θα αποτελούσε την μεγαλύτερη ανάπτυξη εδώ και τέσσερα χρόνια. Η πραγματικότητα, όμως, είναι διαφορετική, με την ανάπτυξη να περιορίζεται κάτω από το 50% του προαναφερθέντος αριθμού εν μέσω παγκόσμιας επιβράδυνσης.
"Είναι δύσκολο να δούμε φως στο τέλος του τούνελ", ανέφερε ο Casper Blom, αναλυτής της ABG Sundal Collier Holding από την Κοπεγχάγη. "Αν και έχουμε μπει στο 2016 έχουμε πάντα αυτό το πρόβλημα της υπερβολικής χωρητικότητας".
Ο Ιανουάριος αποτέλεσε το χειρότερο ξεκίνημα για τα έσοδα των πλοίων container εδώ και τρία χρόνια. Τα οχήματα κατέγραφαν αποδόσεις περίπου 5.957 δολαρίων την ημέρα, σε σύγκριση με τα 7.712 μεταξύ 2010 και 2014.
Πολλές από τις πιο προσοδοφόρες ρότες των πλοίων αυτών υποφέρουν λόγω της επιβράδυνσης στις αναπτυσσόμενες οικονομίες και της χαμηλής ανάπτυξης στην Ευρώπη. Οι αδυναμίες της Ασίας και της Ευρώπης σημαίνουν λιγότερες εξαγωγές μεταξύ τους. Με τις αναδυόμενες οικονομίες να μην καλυτερεύουν σύντομα, η κατάσταση μπορεί να μην βελτιωθεί καθόλου φέτος.
ANΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΠΗΓΗ: Bloomberg Απόδοση: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.