11 Φεβ 2016

Scrap: Η πτώση των τιµών συνεχίζεται ακάθεκτη, λόγω της υπέρ-προσφοράς πλοίων

 Η αγορά έχει αρχίσει και λειτουργεί αποκλειστικά προς όφελος των End Buyers, καθώς η πτώση των τιµών συνεχίζεται ακάθεκτη, λόγω της υπέρ-προσφοράς πλοίων, των εισαγωγών σιδήρου από την Κίνα, την πληρότητα αρκετών διαλυτηρίων αλλά και γενικότερα την Παγκόσµια επιβράδυνση και την πτώση των χρηµατιστηρίων διεθνώς. Υπό αυτές τις εξελίξεις, οι End Buyers σκαρφίζονται οποιοδήποτε τέχνασµα για ακύρωση συµφωνιών η επαναδιαπραγµάτευση, ενώ οι τιµές που προσφέρουν όλο και διορθώνουν πτωτικά.
Στην Ινδία, η πληρότητα των διαλυτηρίων από τις αγορές των προηγούµενων εβδοµάδων δεν έχει αφήσει περιθώρια για ιδιαίτερη δραστηριοποίηση, ενώ πρόσφατα ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση ότι θα τεθούν σε ισχύ τα µέτρα-φορολογία για την αντιµετώπιση των εισαγωγών σιδήρου από τη Κίνα. Το Μπαγκλαντές, έχοντας κλείσει την πλειοψηφία των Capes από τα 15 συνολικά που έχουν οδηγηθεί προς διάλυση από τις αρχές του χρόνου, απλά «διασκεδάζει» την αγορά προσφέροντας σε τόσο χαµηλές τιµές που οι πλοιοκτήτες και οι Cash Buyers ούτε καν ασχολούνται. Το Πακιστάν, απλά παρακολουθεί τις εξελίξεις και όποτε προτείνει, προτείνει σε ιδιαίτερα χαµηλές τιµές όπου ακόµη και αυτές τις αλλάζει εν ριπή οφθαλµού ή τις αποσύρει ολοκληρωτικά. Στην Κίνα, η µείωση της ζήτησης για σίδηρο εσωτερικά, οδήγησε τις τιµές που προσφέρονται στις κρατικά επιδοτούµενες εταιρείες σε χαµηλότερα επίπεδα, αλλά το πρόγραµµα συνεχίζεται κανονικά. Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 648,866 DWT περίπου, εκ των οποίων το 90% (585,461 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 10% (63,405 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 225 - $ 255 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 220 - $ 250 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 220 - $ 250 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 110 - $ 120 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια.

ΠΗΓΗ: G.Moundreas Sa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.