Ο ενθουσιασμός της προηγούμενης εβδομάδας δεν κράτησε πολύ, αφού την εβδομάδα που μας
πέρασε οι τιμές στις κυριότερες αγορές, Ινδία και Μπαγκλαντές, δέχθηκαν πιέσεις και μειώθηκαν
περίπου κατά $ 10 τον τόνο. Αυτό βέβαια απέφερε τα συνήθη αρνητικά αποτελέσματα για τους
σπεκουλαδόρους Cash Buyers που είδαν σε λίγες ημέρες τα κέρδη τους να μειώνονται αλλά και τα
ενδεχόμενα προβλήματα για τους πλοιοκτήτες οι οποίοι είχαν έρθει σε συμφωνία με όχι και τόσο
φερέγγυους Cash Buyers.
Η Ινδία, ύστερα από μία ανοδική πορεία την προηγούμενη εβδομάδα, ήρθε αντιμέτωπη με
πτωτικές τάσεις στις τιμές του σιδήρου κατά $ 10 περίπου τον τόνο ενώ παράλληλα η ρουπία
παρουσίασε πτωτικές τάσεις και έφτασε σχεδόν τις 63 ρουπίες προς το δολάριο, οδηγώντας έτσι τους
End Buyers να τηρήσουν στάση αναμονής ώστε να δούνε τις τάσεις της αγοράς στο επόμενο διάστημα.
Το Πακιστάν, ενώ δεν αντιμετώπισε νομισματικές διακυμάνσεις αλλά ούτε πτωτικές τάσεις στις
τιμές του σιδήρου, δεν κατάφερε να ανταγωνιστεί την Ινδία και το Μπαγκλαντές λόγω των χαμηλότερων τιμών που προσφέρει, ακόμη και για τα δεξαμενόπλοια στην αγορά όπου έχει το πλεονέκτημα του Gas Free for Man Entry. Εικάζεται πως αν η προσφορά των πλοίων μειωθεί, τότε το Πακιστάν θα αρχίσει να αντιμετωπίζει σοβαρότερα προβλήματα.
Το Μπαγκλαντές, όπως και η Ινδία, ήρθε αντιμέτωπο με την μείωση των τιμών του σιδήρου κατά
$ 10 τον τόνο, έχοντας σαν αποτέλεσμα οι End Buyers να αρχίσουν να αποσύρουν τις προσφορές τους
και να τηρούν στάση αναμονής για το πώς θα κινηθεί η αγορά το άμεσα επόμενο διάστημα.
Στη Κίνα, επικρατεί ακόμη η ίδια κατάσταση, λόγω των κρατικών επιδοτήσεων για πλοία με
Κινεζική σημαία, έχοντας σαν αποτέλεσμα οι τιμές να παραμένουν πιεσμένες και να μην μπορούν να
ανταγωνιστούν τις υπόλοιπες αγορές ενώ παράλληλα οι εορταστικές εκδηλώσεις για το Νέο Έτος
θα «παγώσουν» την αγορά για μία εβδομάδα.Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε στους 568,061 DWT, εκ των
οποίων περίπου το 82% (466,788 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαμενόπλοια
και το 18% (101,273 DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κινήθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 420 - $ 450 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 410 - $ 440 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 415 - $ 445 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 340 - $ 350 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.