Ανοδική πορεία σημειώνει ο δείκτης της ναυλαγοράς ξηρού
φορτίου μετά το ιστορικό χαμηλό των 498 μονάδων. Χθες έκλεισε στις 555 μονάδες παίζοντας πάλι
με το αρνητικό όριο.
«Αναµένουµε να δούµε αν θα «ξανασπάσει» το φράγµα των 500
µονάδων, όπου ενδεχοµένως αν συµβεί αυτό, τότε θα κάνουµε λόγο για νέο ιστορικό
χαµηλό.
Ο µέσος όρος του BDI για τον Νοέµβριο έκλεισε στις 582 µονάδες
ρίχνοντας τον µέσο όρο του έτους έως τώρα στις 734 µονάδες συγκριτικά µε τον
µέσο όρο των 1.105 µονάδων για το 2014 και των 1.205 µονάδων για το 2013»
επισημαίνει σε ανάλυσή του ο διεθνής ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA:
« Θεωρούµε σκόπιµο να κάνουµε αναφορά στην ψυχολογία της
αγοράς, καθώς τον Αύγουστο οι προσδοκίες ήταν ότι το τελευταίο τρίµηνο του έτους θα
είναι βελτιωµένη γεγονός που αντικατοπτριζότανε και στα FFAs του Αυγούστου, το
κοινώς ονοµαζόµενο «χαρτί», όπου οι «προβλέψεις» για τον BCI 5 T/C average του
4ου τριµήνου τοποθετούσαν τα ηµερήσια έσοδα µεταξύ 17 - 18.000 δολάρια. Φυσικά όσοι σπεκουλάρισαν τον
Αύγουστο στο «χαρτί» στα προαναφερόµενα νούµερα ήρθαν αντιµέτωποι µε την σκληρή
πραγµατικότητα της πραγµατικής αγοράς, καθώς ο µέσος όρος του Νοεµβρίου για το
BCI 5 T/C έκλεισε στα 6.975 από $ 10.729
δολάρια τον Οκτώβριο και µε 70% περίπου µείωση από τον µέσο όρο των $ 23,069
τον Νοέµβριο του 2014» καιπροσθέτει:
« Αναµφισβήτητα, ο κλάδος των Capes ήταν αυτός που δέχθηκε
το µεγαλύτερο «χτύπηµα» αλλά και ο µέσος όρος των Panamax 4 T/C τον Νοέµβριο
έπεσε στα $ 4,220 από $ 5,702 τον Οκτώβριο όπως αντίστοιχη µείωση είχε και ο
µέσος όρος των Supramax στα $ 5,486 από $ 6,910 τον Οκτώβριο. Ουσιαστικά η
πτώση στα Capes οφείλεται στην σωρευτική αύξηση του στόλου προ του 2015 τη
στιγµή που η ζήτηση σε Iron Ore για το 2015, κυρίως από την Κίνα, έµεινε στα
ίδια επίπεδα µε το 2014, ενώ µέχρι πρότινος είχαµε συνηθίσει να παρουσιάζει
αύξηση κάθε χρόνο».
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.