Ο πρόεδρος της ΕΕΚΦΝ, Θ.Κόντες |
Έντονες αντιδράσεις προκαλεί
η υπερστελέχωση με 28 άτομα της υπό συγκρότηση Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας. Αν και οι εκπρόσωποι
του ελληνικού κλάδου βλέπουν ένα αίτημά τους να υλοποιείται θεωρούν ότι ο συνωστισμός
μελών θα ακυρώσει στην πράξη την Επιτροπή.
Με επιστολή της Ένωσης Εφοπλιστών
Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας προς τον υπουργό Ναυτιλίας Θόδωρο Δρίτσα,
την οποία υπογράφει ο πρόεδρος Θοδωρής Κόντες επισημαίνει τα κακώς κείμενα.
Μεταξύ άλλων τονίζει:
«Στη συνάντηση στα
Γραφεία σας την 26/10/2015, όπου παρευρίσκοντο και οι δύο Γενικοί Γραμματείς
του Υπουργείου σας, μας επιβεβαιώσατε την προώθηση των διαδικασιών συγκρότησης
της Επιτροπής, σε συνεννόηση που είχατε και με τα άλλα συναρμόδια Υπουργεία, όπως
σας είχαμε προτείνει, προκειμένου για την λειτουργία ενός μηχανισμού ο οποίος θα
μπορούσε να βοηθήσει αποτελεσματικά στην επίλυση θεμάτων – προβλημάτων του
κλάδου.
Πληροφορούμεθα ότι, η
προωθούμενη προς έκδοση σχετική ΚΥΑ, ύστερα από 9 μήνες που έγινε το αίτημα,
προβλέπει μία σύνθεση της Επιτροπής και από εκπροσώπους φορέων, πέραν των κατονομαζομένων
7 Υπουργείων, σε έκταση και με ασυνήθιστα μεγάλο αριθμό 28 μελών.
Εάν αυτό αληθεύει, θα
θέλαμε κ. Υπουργέ, να επισημάνουμε ότι, ένα τέτοιο σχήμα, κάθε άλλο παρά
ευέλικτο θα είναι για να μπορέσει να παράγει το έργο που προσδοκάται.
Υπενθυμίζουμε ότι, στη
συνάντηση είχατε υπερθεματίσει στην πρότασή μας για την σε περιορισμένο σχήμα
σύνθεση της Επιτροπής, λέγοντας ότι, πέραν των 7 εκπροσώπων Υπουργείων, καθώς
και αυτών της Ενώσεώς μας, εκπρόσωποι άλλων φορέων, άμεσα εμπλεκομένων με το
αντικείμενο, που θα είναι γνώστες των θεμάτων, θα ήσαν σε περιορισμένο αριθμό»
και προσθέτει:
«Με γνώμονα τα ανωτέρω, λαμβάνοντας
υπ’ όψιν και το περιεχόμενο των (α) και (β) σχετικών εγγράφων μας παρακαλούμε όπως,
η σύνθεση της Επιτροπής μην επεκταθεί πέραν των 12 ατόμων που είχε κριθεί ως ο
μέγιστος αριθμός – ευέλικτο σχήμα – με γνώμονα την πρακτική στην παραγωγή έργου.
Είναι αναμφισβήτητο γεγονός
κ. Υπουργέ ότι, όσο μεγαλύτερη είναι μία ομάδα εξέτασης θεμάτων, τόσο
περισσότερο δυσλειτουργεί». Στη συνέχεια ο κος Κόντες προτείνει:
«Στο σημείο αυτό θα
θέλαμε να τονίσουμε ότι, εφόσον σε συγκεκριμένο θέμα που έρχεται προς συζήτηση,
κρίνεται χρήσιμη η συμμετοχή στο έργο ειδικού – expert, αυτό θα μπορεί να
αποφασίζεται από την Επιτροπή, ορίζοντας Ομάδα Εργασίας στην οποία θα
συμμετέχουν τα μέλη που έχουν άμεση σχέση με το αντικείμενο, πλαισιούμενα από
ειδικό ή ειδικούς συμβούλους που θα προτείνονται.
Ο κλάδος έχει
συγκεκριμένα θέματα τα οποία η Ένωσή μας, ως εκπρόσωπος του ευρύτερου χώρου της
κρουαζιέρας, έχει καταγράψει και έχει κατά καιρούς θέσει υπ’ όψιν της Κεντρικής
Διοίκησης – αρμοδίων Υπουργείων.
Όταν με το (α) σχετικό
ζητήσαμε τη συγκρότηση της Επιτροπής, συγκεκριμενοποιήσαμε τους φορείς που θα
έπρεπε να συμμετάσχουν με εκπρόσωπό τους, για να υπάρχει ένα Όργανο το οποίο, οσάκις
του ανατίθεντο από τον φορέα μας τα θέματα που χρίζουν εξέτασης, να μπορεί με flexible διαδικασίες να συνεδριάζει, προκειμένου να
μεθοδεύσει τρόπους επίλυσης» και καταλήγει:
Διερωτώμεθα, κ. Υπουργέ,
πόσοι και ποιοι φορείς, εκτός από την Ένωσή μας, έχουν υποβάλλει με
συγκροτημένη μορφή στην Υπηρεσία σας θέματα του κλάδου για τις αναγκαίες
ρυθμίσεις, για να μπορέσει κανείς να εξάγει το συμπέρασμα του βαθμού ενδιαφέροντος
εκ μέρους του τόσο μεγάλου αριθμού των 28 εκπροσώπων φορέων.
Πιστεύουμε πως, με όλα τα
παραπάνω, σας δώσαμε τα στοιχεία εκείνα που συνηγορούν στη συγκρότηση της
Επιτροπής, με σχήμα και πρακτικότητα στην λειτουργία της, ώστε να μπορέσει να αποδώσει
τα αναμενόμενα».
ΠΗΓΗ: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.