Η ενέργεια κινεί τον κόσμο ολόκληρο και το πετρέλαιο πάντοτε διαδραμάτιζε και συνεχίζει να διαδραματίζει τον βασικό ρόλο. Η αύξηση της ζήτησης μέσα στο 2015 που αποτελεί συνέχεια του «oil boom» το 2014 αλλά και η αύξηση της προσφοράς έκαναν τους Έλληνες πλοιοκτήτες να ενισχύσουν την κινητικότητά τους και να συνεχίζουν τόσο τις υπογραφές συμβολαίων για την ναυπήγηση δεξαμενόπλοιων όσο και τις αγορές τέτοιου είδους πλοίων.
Στο πλευρό τους έχουν τις τράπεζες, οι οποίες ανοίγουν τις κάνουλες της χρηματοδότησης πιο εύκολα όταν βλέπουν ότι οι επενδύσεις θα γίνουν σε δεξαμενόπλοια.
Οι μεγαλύτερες παραγγελίες
Τις μεγαλύτερες παραγγελίες από πλευράς ναυτιλιακών εταιρειών, ελληνικών συμφερόντων για ναυπήγηση δεξαμενόπλοιων αυτή την εποχή έχουν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Maritime Information Services, ο Όμιλος Τσάκου με 13 συμβόλαια,
- η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη με 10,
- ο Όμλος Αγγελικούση με οκτώ όσα και η Metrostar του Θ.Αγγελόπουλου, ενώ από επτά έχουν
- η Thenamaris του Ντίνου Μαρτίου και
- οι Genmar-Genco του Πήτερ Γεωργιόπουλου. Aκολουθούν με έξι η Eastern Mediterranean του Θανάση Μαρτίνου και η Arcadia του Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.