17 Ιουλ 2015

Πλήρης αδράνεια επικράτησε στην αγορά των διαλύσεων

Πλήρης αδράνεια επικράτησε στην αγορά των διαλύσεων την προηγούµενη εβδοµάδα και για πρώτη
φορά από το 2008 είδαµε τις τιµές να φτάνουν σε τόσο χαµηλά επίπεδα, γεγονός που οφείλεται όχι
µόνο στις αργίες του Ramadan και τους µουσώνες, αλλά και στην υπέρ-προσφορά πλοίων, ιδιαίτερα
σε Capes, το προηγούµενο διάστηµα, όπως επίσης από την αβεβαιότητα που επικράτησε λόγω της
κρίσης στην Ευρωζώνη και την κατάρρευση του Κινεζικού χρηµατιστηρίου.
Για άλλη µία φορά το
φαινόµενο των ακυρώσεων και των επαναδιαπραγµατεύσεων έχει επανέλθει και πάλι προ
ηµερησίας διάταξης.


 Στην Ινδία, η ρουπία κατάφερε και κρατήθηκε στις 63 προς το δολάριο, αλλά το αγοραστικό
ενδιαφέρον ήταν ανύπαρκτο υπό τον φόβο ότι το νόµισµα θα υποστεί περαιτέρω πιέσεις λόγω των
οικονοµικών εξελίξεων παγκοσµίως, αλλά και λόγω των εισαγωγών σιδήρου από την Κίνα που έχουν
οδηγήσει αρκετά διαλυτήρια σε κλείσιµο τα οποία αδυνατούν να προωθήσουν στην εγχώρια αγορά
τον από τις διαλύσεις παραγόµενο, σε ακριβότερες τιµές, σίδηρο.

 Στο Μπαγκλαντές, η πτώση των τιµών του σιδήρου και η έναρξη των βροχοπτώσεων οδήγησε τις
τιµές σε αρκετά χαµηλότερα επίπεδα, τη στιγµή όµως που τα διαλυτήρια είναι γεµάτα µε αποθέµατα
από το προηγούµενο διάστηµα και οι Cash Buyers αντιµετωπίζουν µεγάλες δυσκολίες να εκδώσουν
LCs για πλοία τα οποία έχουν ήδη συµφωνήσει να αγοράσουν.

 Στο Πακιστάν, η επιβολή πρόσθετης φορολογίας από τον νέο προϋπολογισµό εκτιµάται ότι θα
µειώσει τις προσφερόµενες τιµές κατά $ 10 τον τόνο LDT, ενώ το γεγονός ότι τα διαλυτήρια είναι
γεµάτα από προηγούµενες αγορές και ιδιαίτερα Capes σε συνδυασµό µε τις αργίες του Eid, βγάζει
το Πακιστάν από την αγορά τουλάχιστον για ένα µήνα ακόµη.
 Η Κίνα, συνεχίζει να απασχολείται µε τις κρατικές επιδοτούµενες εταιρείες µε τις τιµές όµως να
έχουν δεχθεί πτωτικές πιέσεις ιδιαίτερα µετά την κατάρρευση και του χρηµατιστηρίου.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 156,479 DWT, περίπου εκ των
οποίων το 100% (156,479 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το
0% (0 DWT) Containers.

Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 335 - $ 365 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. Πακιστάν: Από $ 330 - $ 360 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 325 - $ 355 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα ✏ Κίνα: Από $ 150 - $ 170 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.