27 Ιουν 2014

H δραστηριότητα στις διαλύσεις κινήθηκε σε επίπεδα καλύτερα του αναμενόμενου

Παραδόξως, ενώ βρισκόμαστε πια εν μέσω της περιόδου των μουσώνων και οι τιμές έχουν αρχίσει
να δέχονται πιέσεις, η δραστηριότητα στις διαλύσεις κινήθηκε σε επίπεδα καλύτερα του
αναμενόμενου.

Το αξιοσημείωτο είναι πως οι Cash Buyers συνεχίζουν και προσφέρουν σε σχετικά
υψηλά επίπεδα, δεδομένων των συνθηκών και από την άλλη υπάρχουν πλοιοκτήτες οι οποίοι
αποδέχονται αυτά τα επίπεδα εικάζοντας ότι οι τιμές θα πέσουν και άλλο σύντομα. Αντίστοιχα, ενώ
η προσφορά πλοίων είναι ικανοποιητική, λόγω και της χαμηλής αγοράς των ναύλων το τελευταίο
διάστημα, υπάρχουν και αρκετοί πλοιοκτήτες που αποσύρουν τα πλοία περιμένοντας την άνοδο των
τιμών μετά τους μουσώνες.

Στην Ινδία, παρά το γεγονός ότι η ρουπία δείχνει σημάδια εξασθένησης, οι Cash Buyers για άλλη μία
φορά άρχισαν την σπέκουλα προσφέροντας τιμές οι οποίες δεν αντικατοπτρίζουν τις παρούσες
πτωτικές συνθήκες της αγοράς, βάζοντας έτσι στο παιχνίδι και τους πλοιοκτήτες και εμείς σαν θεατές
αναμένουμε να δούμε ποιος θα βγει ωφελημένος από αυτή την κατάσταση.
Στο Μπαγκλαντές, καμία αλλαγή δεν έχει υπάρξει στην αγορά μετά την ανακοίνωση του νέου
προϋπολογισμού που επέβαλε νέους δασμούς και πρόσθετη φορολογία στα Bunkers και στις νέες αγορές
πλοίων αντίστοιχα, έχοντας σαν αποτέλεσμα οι End Buyers απλά να παίζουν τον ρόλο του
παρατηρητή της αγοράς και των ανταγωνιστών του.
Το Πακιστάν, ενώ θεωρητικά έχει την διάθεση για αγορές και ιδιαίτερα για δεξαμενόπλοια, λόγω
των χαμηλών τιμών που προσφέρει, τιμές οι οποίες είναι σε χαμηλότερα από αυτά της Ινδίας, δεν
κατάφερε ουσιαστικά να μπει στο παιχνίδι καθώς οι πλοιοκτήτες δεν είναι διατεθειμένοι να
ενδώσουν σε αυτά τα επίπεδα.
Στη Κίνα, παρά το γεγονός ότι οι τιμές στην υπόλοιπη αγορά έχουν αρχίσει και διορθώνουν, οι τιμές
που αυτή προσφέρει απέχουν πολύ ακόμη από το να γίνουν ελκυστικές ώστε να δώσουν το κίνητρο σε
κάποιο πλοιοκτήτη να σκεφτεί την αγορά της Κίνας σαν εναλλακτική λύση.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 342,473 DWT, εκ των οποίων
περίπου το 30% (101,146 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 16% (54,434 DWT) δεξαμενόπλοια,
και το 54% (186,593 DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 455 - $ 485 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 450 - $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 450 - $ 480 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 310 - $ 325 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.


ΠΗΓΗ: Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.