Από όνειρο σε ουτοπία κινδυνεύει να μετατραπεί το
σπάσιμο των 1.000 μονάδων της ναυλαγοράς. Χθες έκλεισε στις 846 μονάδες με
πτώση κατά 21 μονάδες. Από την Πρωτομαγιά ο δείκτης δεν έχει καταφέρει να
σπάσει ουσιαστικά τo ψυχολογικό αυτό
όριο με εξαίρεση τη 10η Ιουνίου που βρέθηκε στις 1.004. Έχει εισέλθει
σε μία παράλληλη κίνηση με διακυμάνσεις μεταξύ των 858 και των 999 μονάδων.
« Έχοντας πια φτάσει στο τέλος Ιουνίου και βασιζόμενοι
στην επίδοση του δείκτη τα προηγούμενα χρόνια, με μόνη εξαίρεση την ίδια
περίοδο του 2013, όλα δείχνουν ότι για τους επόμενους περίπου 2 μήνες ο BDI θα
συνεχίσει να δέχεται πιέσεις και να κινείται σε χαμηλά επίπεδα. Επανειλημμένως
έχουμε καταθέσει την άποψη πως η αγορά μετά
το καλοκαίρι θα παρουσιάσει ανοδική πορεία, συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του
έτους, γεγονός που συνεχίζει να εκφράζει
το μεγαλύτερο μέρος της ναυτιλιακής κοινότητας» επισημαίνει ο διεθνής
ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA :
«Στο πρόσφατο Capital Link Shipping Forum
που έλαβε χώρα στην Αθήνα, το κοινό συμπέρασμα των συμμετεχόντων ήταν χωρίς
αμφιβολία πως η αγορά των ναύλων το 2ο εξάμηνο θα κινηθεί σε πολύ καλύτερα
επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, ο CEO της Safe Bulkers, Πόλυς Β.Χατζηιωάννου, o CEO της
Euroseas,
Αριστείδης Πίττας και ο CEO
της
Star Bulk, Σπύρος Καπράλος κατέληξαν στο
κοινό συμπέρασμα το 2014 δεν θα διαφοροποιηθεί από τα προηγούμενα χρόνια όπου η
αγορά το 1ο εξάμηνο κάθε χρόνου κινείται σε χαμηλά επίπεδα και το 2ο εξάμηνο
παρουσιάζει πάντα ιδιαίτερη βελτίωση, ενώ το 2015 θα είναι ακόμη καλύτερο καθώς
το ισοζύγιο προσφοράς και ζήτησης θα γείρει περισσότερο προς όφελος της ζήτησης
και η Κίνα θα συνεχίσει να επηρεάζει θετικά τον κλάδο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.