Ενδιαφέρον
για τη συμμετοχή τους στην αποκρατικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος
Θεσσαλονίκης εκφράζουν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, και σύμφωνα με τους
Moscow Times, ο επικεφαλής της εταιρείας, Vladimir Yakunin, έχει ζητήσει
από τον πρόεδρο Putin τη στήριξή του για το θέμα αυτό.
Στον αναπληρωτή πρωθυπουργό Arkady Dvorkovich ανατέθηκε να εξετάσει τα υπέρ και τα κατά της ενδεχόμενης εμπλοκής των Ρώσων στον ΟΛΘ, αναφέρει η Kommersant.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι Ρώσοι ενδιαφέρονται επίσης για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Rosco. Η τιμή εκκίνησης για τις τρεις εταιρείες υπολογίζεται στα 140 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, όπως σημειώνει ο επικεφαλής των ρωσικών σιδηροδρόμων, χωρίς κρατική χρηματοδότηση, η εταιρεία του θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο συμμετοχής σε κοινοπραξία με ξένο εταίρο, προκειμένου να κατέβει στο διαγωνισμό.
Ενδιαφέρον για τις εταιρείες αυτές έχουν εκφράσει επίσης Γάλλοι, Κινέζοι και Άραβες.
Για τους Ρώσους, η αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ θεωρείται μια μοναδική ευκαιρία να συνδυάσουν το δίκτυο μεταφορών στην Ελλάδα με έργα υποδομής που ήδη πραγματοποιούνται στη Σερβία.
Στον αναπληρωτή πρωθυπουργό Arkady Dvorkovich ανατέθηκε να εξετάσει τα υπέρ και τα κατά της ενδεχόμενης εμπλοκής των Ρώσων στον ΟΛΘ, αναφέρει η Kommersant.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι Ρώσοι ενδιαφέρονται επίσης για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Rosco. Η τιμή εκκίνησης για τις τρεις εταιρείες υπολογίζεται στα 140 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, όπως σημειώνει ο επικεφαλής των ρωσικών σιδηροδρόμων, χωρίς κρατική χρηματοδότηση, η εταιρεία του θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο συμμετοχής σε κοινοπραξία με ξένο εταίρο, προκειμένου να κατέβει στο διαγωνισμό.
Ενδιαφέρον για τις εταιρείες αυτές έχουν εκφράσει επίσης Γάλλοι, Κινέζοι και Άραβες.
Για τους Ρώσους, η αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ θεωρείται μια μοναδική ευκαιρία να συνδυάσουν το δίκτυο μεταφορών στην Ελλάδα με έργα υποδομής που ήδη πραγματοποιούνται στη Σερβία.