Η
κρουαζιέρα στην Ευρώπη κατάφερε να σημειώσει ανάπτυξη το 2012 παρά τη
δύσκολη πορεία της οικονομίας και τις μνήμες καταστροφής του Costa
Concordia, προσελκύοντας νέους πελάτες με μεγαλύτερα πλοία, ακόμα και με
συναυλίες Heavy Metal...
Πέρυσι 6,2 εκατομμύρια Ευρωπαίοι έκαναν κράτηση για κρουαζιέρα. Πρόκειται για αύξηση της τάξης του 1,3%, πολύ μακριά από τις αυξήσεις του 10% που σημείωνε η κρουαζιέρα τα τελευταία 6 χρόνια, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε στο Cruise Lines International Association (CLIA) σήμερα.
Η έκθεση έδειξε επίσης ότι η βιομηχανία κρουαζιέρας συνεισέφερε περίπου 38 δισ. ευρώ στην δοκιμαζόμενη οικονομία της Ευρώπης το 2012, με 3,1% αύξηση σε σχέση με το 2011.
Ένας από τους τρόπους που οι εταιρίες κρουαζιέρας προσπαθούν να ξεπεράσουν την οικονομική κρίση, είναι προσελκύοντας νέους ταξιδιώτες διασφαλίζοντας συγχρόνως ότι προσφέρουν πολλές επιλογές διασκέδασης, ακόμη και συναυλίες heavy metal.
Ωστόσο, τα αριθμητικά στοιχεία που αναφέρονται στο CLIA αντανακλούν μια διάσταση στις οικονομίες της Ευρώπης.
Στη Γερμανία, η βιομηχανία κρουαζιέρας συνεισέφερε 2,95 δισ. ευρώ στην οικονομία, με μια αύξηση 17% το 2011 και βοηθήθηκε από την επέκταση της ναυπηγικής βιομηχανίας, τις δαπάνες των επιβατών και την αύξηση των μισθών του προσωπικού.
Αντίθετα, η συμβολή της κρουαζιέρας στις οικονομίες της Γαλλίας και της Ισπανίας σημείωσε πτώση κατά 12,9% και 3,3%, αντίστοιχα, ενώ η Ιταλία κατέγραψε 0,2% αύξηση.
Πέρυσι 6,2 εκατομμύρια Ευρωπαίοι έκαναν κράτηση για κρουαζιέρα. Πρόκειται για αύξηση της τάξης του 1,3%, πολύ μακριά από τις αυξήσεις του 10% που σημείωνε η κρουαζιέρα τα τελευταία 6 χρόνια, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε στο Cruise Lines International Association (CLIA) σήμερα.
Η έκθεση έδειξε επίσης ότι η βιομηχανία κρουαζιέρας συνεισέφερε περίπου 38 δισ. ευρώ στην δοκιμαζόμενη οικονομία της Ευρώπης το 2012, με 3,1% αύξηση σε σχέση με το 2011.
Ένας από τους τρόπους που οι εταιρίες κρουαζιέρας προσπαθούν να ξεπεράσουν την οικονομική κρίση, είναι προσελκύοντας νέους ταξιδιώτες διασφαλίζοντας συγχρόνως ότι προσφέρουν πολλές επιλογές διασκέδασης, ακόμη και συναυλίες heavy metal.
Ωστόσο, τα αριθμητικά στοιχεία που αναφέρονται στο CLIA αντανακλούν μια διάσταση στις οικονομίες της Ευρώπης.
Στη Γερμανία, η βιομηχανία κρουαζιέρας συνεισέφερε 2,95 δισ. ευρώ στην οικονομία, με μια αύξηση 17% το 2011 και βοηθήθηκε από την επέκταση της ναυπηγικής βιομηχανίας, τις δαπάνες των επιβατών και την αύξηση των μισθών του προσωπικού.
Αντίθετα, η συμβολή της κρουαζιέρας στις οικονομίες της Γαλλίας και της Ισπανίας σημείωσε πτώση κατά 12,9% και 3,3%, αντίστοιχα, ενώ η Ιταλία κατέγραψε 0,2% αύξηση.