Tην
αποχώρηση του από τη θέση του προέδρου στο Δ.Σ της Hellenic Seaways
ανακοίνωσε ο Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης, με γνώμονα- όπως επισημαίνει- το
συμφέρον της εταιρείας και των μετόχων της.
Στην ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα επισημαίνεται ότι, σε μια εποχή που η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της κάνοντας ότι μπορεί για να αντεπεξέλθει στις συνέπειες της κρίσης που πλήττει συνολικά την ελληνική ακτοπλοΐα, δεν υπάρχουν περιθώρια να διακυβεύεται το μέλλον μιας από τις σημαντικότερες ελληνικές δυνάμεις στο Αιγαίο με δήθεν προσκόμματα που προσωποποιούν φανταστικά σενάρια για να κρύψουν επεκτατικές στρατηγικές.
"Η Hellenic Seaways, η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, είναι και θα παραμείνει μεγαλύτερη από κάθε έναν και κάθε μια απ’ όσους αποτελούν την εκάστοτε διοίκησή της. Αυτό θα το φροντίσουν μεταξύ άλλων και οι μέτοχοί της, που παραμένουν σταθερά προσηλωμένοι στο καλό της εταιρείας", καταλήγει η ανακοίνωση.
H παραίτηση του Γ.Σ.Βαρδινογιάννη έγινε με τη σύμφωνη γνώμη της Τράπεζας Πειραιώς που είναι μεγαλομέτοχος της HSW και εν όψει της Γ.Σ. που είναι προγραμματισμένη για τις 27 Ιουνίου 2013.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τον Γ.Σ.Βαρδινογιάννη & την Τράπεζα Πειραιώς είναι η κίνηση του μεγαλομετόχου , μέσω Μινωϊκών, Εμ.Γκριμάλντι να δρομολογήσει πλοίο του Ομίλου στη γραμμή Κορίνθου-Ιταλία όπου δραστηριοποιείται κερδοφόρα η HSW. Η απορία είναι πως ο Ιταλός που κόπτεται για την κερδοφορία της HSW της δίπλωσε δρομολόγια με άλλο πλοία του δικού του Ομίλου.
«Προφανώς μία κερδοφόρα HSW στη γραμμή Κορίνθου-Ιταλίας δημιουργούσε πρόβλημα στον Grimaldi και τις φιλοδοξίες του για τη γραμμή της Αδριατικής» επισημαίνουν κύκλοι της αγοράς και προσθέτουν:
«Δεδομένου ότι ο επιχειρηματικός πόλεμος με την Anek-Superfast καλά κρατεί στην Αδριατική και ότι η HSW δεν έφευγε από την Κόρινθο, ο Ιταλός αποφάσισε να δρομολογήσει πλοίο να χτυπήσει την HSW εκεί» και καταλήγουν:
«Ο Ιταλός από τη μία αναφέρει επισήμως στις οικονομικές καταστάσεις των Μινωικών ότι «τα διαθέσιμα προς πώληση χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία αφορούν κυρίως την αξία της επένδυσης της Εταιρείας στην μη εισηγμένη εταιρεία Χελλένικ Σηγουεΐς ΑΝΕ», από την άλλη συμμετέχει στο ΔΣ της HSW για να γνωρίζει τις κινήσεις της εταιρείας αλλά ποτέ δεν προτείνει λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα» και καταλήγουν:
« Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία με μόνιμους καβγάδες δεν μπορούσε να διοικηθεί... Εφόσον πιστεύουν κάποιοι ξένοι ότι μπορούν να τα κάνουν καλύτερα να τους δούμε αλλά δεν θα τους αφήσουμε να λεηλατήσουν την μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία για προσωπικό τους όφελος.
Τώρα με αυτή την κίνηση του ΓΣ Βαρδινογιάννη είναι υποχρεωμένοι να τα κάνουν καλύτερα γιατί τώρα έχουν τη συνολική ευθύνη και με μέτοχους ενεργούς που θα παρακολουθούν στενά τις κινήσεις τους!»
Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr για τη θέση του προέδρου της HSW προορίζεται ο Γεράσιμος Στρίντζης που είχε βρεθεί στο τιμόνι της εταιρείας επί εποχής Παναγιώτη Λασκαρίδη.
Στην ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα επισημαίνεται ότι, σε μια εποχή που η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της κάνοντας ότι μπορεί για να αντεπεξέλθει στις συνέπειες της κρίσης που πλήττει συνολικά την ελληνική ακτοπλοΐα, δεν υπάρχουν περιθώρια να διακυβεύεται το μέλλον μιας από τις σημαντικότερες ελληνικές δυνάμεις στο Αιγαίο με δήθεν προσκόμματα που προσωποποιούν φανταστικά σενάρια για να κρύψουν επεκτατικές στρατηγικές.
"Η Hellenic Seaways, η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, είναι και θα παραμείνει μεγαλύτερη από κάθε έναν και κάθε μια απ’ όσους αποτελούν την εκάστοτε διοίκησή της. Αυτό θα το φροντίσουν μεταξύ άλλων και οι μέτοχοί της, που παραμένουν σταθερά προσηλωμένοι στο καλό της εταιρείας", καταλήγει η ανακοίνωση.
H παραίτηση του Γ.Σ.Βαρδινογιάννη έγινε με τη σύμφωνη γνώμη της Τράπεζας Πειραιώς που είναι μεγαλομέτοχος της HSW και εν όψει της Γ.Σ. που είναι προγραμματισμένη για τις 27 Ιουνίου 2013.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τον Γ.Σ.Βαρδινογιάννη & την Τράπεζα Πειραιώς είναι η κίνηση του μεγαλομετόχου , μέσω Μινωϊκών, Εμ.Γκριμάλντι να δρομολογήσει πλοίο του Ομίλου στη γραμμή Κορίνθου-Ιταλία όπου δραστηριοποιείται κερδοφόρα η HSW. Η απορία είναι πως ο Ιταλός που κόπτεται για την κερδοφορία της HSW της δίπλωσε δρομολόγια με άλλο πλοία του δικού του Ομίλου.
«Προφανώς μία κερδοφόρα HSW στη γραμμή Κορίνθου-Ιταλίας δημιουργούσε πρόβλημα στον Grimaldi και τις φιλοδοξίες του για τη γραμμή της Αδριατικής» επισημαίνουν κύκλοι της αγοράς και προσθέτουν:
«Δεδομένου ότι ο επιχειρηματικός πόλεμος με την Anek-Superfast καλά κρατεί στην Αδριατική και ότι η HSW δεν έφευγε από την Κόρινθο, ο Ιταλός αποφάσισε να δρομολογήσει πλοίο να χτυπήσει την HSW εκεί» και καταλήγουν:
«Ο Ιταλός από τη μία αναφέρει επισήμως στις οικονομικές καταστάσεις των Μινωικών ότι «τα διαθέσιμα προς πώληση χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία αφορούν κυρίως την αξία της επένδυσης της Εταιρείας στην μη εισηγμένη εταιρεία Χελλένικ Σηγουεΐς ΑΝΕ», από την άλλη συμμετέχει στο ΔΣ της HSW για να γνωρίζει τις κινήσεις της εταιρείας αλλά ποτέ δεν προτείνει λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα» και καταλήγουν:
« Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία με μόνιμους καβγάδες δεν μπορούσε να διοικηθεί... Εφόσον πιστεύουν κάποιοι ξένοι ότι μπορούν να τα κάνουν καλύτερα να τους δούμε αλλά δεν θα τους αφήσουμε να λεηλατήσουν την μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία για προσωπικό τους όφελος.
Τώρα με αυτή την κίνηση του ΓΣ Βαρδινογιάννη είναι υποχρεωμένοι να τα κάνουν καλύτερα γιατί τώρα έχουν τη συνολική ευθύνη και με μέτοχους ενεργούς που θα παρακολουθούν στενά τις κινήσεις τους!»
Σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr για τη θέση του προέδρου της HSW προορίζεται ο Γεράσιμος Στρίντζης που είχε βρεθεί στο τιμόνι της εταιρείας επί εποχής Παναγιώτη Λασκαρίδη.