Η αύξηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος και των τιµών το προηγούµενο διάστηµα, κυρίως από
τους Cash Buyers, τελικά δεν βρήκε ανταπόκριση από τους End Buyers, καθώς την προηγούµενη
εβδοµάδα η πτωτική διόρθωση των τιµών του εγχώριου σιδήρου απέτρεψε τους End Buyers από το
να συµµετέχουν σε αυτό το «παιχνίδι» των υψηλών τιµών.
Αυτό φυσικά, για άλλη µια φορά, είχε ως αποτέλεσµα το να µείνουν εκτεθειµένοι οι Cash Buyers, µην µπορώντας να πουλήσουν τα πλοία και να
έχουν αρχίσει να υπάρχουν φήµες για ακυρώσεις και επαναδιαπραγµατεύσεις.
Στην Ινδία, η πτώση των εγχώριων τιµών του σιδήρου κατά $ 10/LDT, «φόβισε» τους End Buyers,
µε αποτέλεσµα οι προσφερόµενες τιµές να είναι σε χαµηλότερα επίπεδα από αυτά του Μπαγκλαντές
και του Πακιστάν, έχοντας σαν αποτέλεσµα να µην µπορεί η Ινδία να καταφέρει να επιστρέψει στην
αγορά.
Το Μπαγκλαντές, έχοντας καταφέρει να κλείσει τον µεγαλύτερο αριθµό πλοίων το προηγούµενο
διάστηµα, κυρίως µεγαλύτερου τονάζ, την προηγούµενη εβδοµάδα µείωσε το αγοραστικό του
ενδιαφέρον αλλά δείχνει ότι θα επανέλθει και θα συνεχίσει να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό µε µόνη
εξαίρεση την περίοδο των επερχόµενων αργιών του Eid.
Στο Πακιστάν, το ενδιαφέρον για αγορές είναι αρκετά έντονο, αλλά η µη «διαλεύκανση» για το ποια
θα είναι τελικά η φορολογική επιβάρυνση από τον νέο προϋπολογισµό λειτουργεί ανασταλτικά στους
End Buyers, παρά το γεγονός ότι έχουν συνειδητοποιήσει πως αν δεν αυξήσουν τις προσφερόµενες
τιµές θα µείνουν εκτός αγοράς.
Η Κίνα, συνεχίζει να απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το
πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 651,024 DWT περίπου, εκ των
οποίων το 66% (426,964 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το
34% (224,060 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 265 - $ 290 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 270 - $ 295 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 275 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 200 - $ 210 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.