Οι αργίες του Eid στο Πακιστάν και στο Μπαγκλαντές δεν στάθηκαν εµπόδιο στην αύξηση της
προσφοράς πλοίων προς διάλυση, κυρίως σε Containers από την Γερµανική αγορά, µε αποτέλεσµα
να γίνουν αρκετά κλεισίµατα και µάλιστα σε αρκετά υψηλές τιµές. Να σηµειώσουµε ότι την
προηγούµενη εβδοµάδα σηµειώθηκε και η πώληση του νεότερου πλοίου σε όλο το 2016,
το Panamax
Container “Viktoria Wulff’ του 2006, κτισµένο στην Πολωνία. Η αγοραστική διάθεση των End
Buyers µετά και το τέλος των µουσώνων, δείχνει ξαφνικά να είναι αρκετά έντονη, καθώς σε αρκετά
πλέον διαλυτήρια τα αποθέµατα πλοίων από προηγούµενες αγορές έχουν αρχίσει και µειώνονται.
Στην Ινδία, παρά το γεγονός ότι οι εγχώριες τιµές του σιδήρου βελτιώθηκαν κατά $ 10/LDT και η
ρουπία βρίσκεται στα ικανοποιητικά επίπεδα των περίπου 66,5 προς το δολάριο, οι End Buyers δεν
δείχνουν ιδιαίτερη διάθεση να ανεβάσουν τις τιµές καθώς εκτιµούν ότι η προσφορά των πλοίων προς
τα τέλη του έτους θα παρουσιάσει αύξηση.
Στο Μπαγκλαντές, παρά τις αργίες του Eid, το αγοραστικό ενδιαφέρον παρέµεινε αρκετά υψηλό και
όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει µε αυτή την διάθεση και τις επόµενες εβδοµάδες µε τις προσφερόµενες
τιµές να είναι οι υψηλότερες στην αγορά.
Το Πακιστάν, βλέποντας ότι είχε αρχίσει να µένει εκτός αγοράς, βελτίωσε τις προσφερόµενες τιµές,
ενώ παράλληλα έχει αρχίσει και δείχνει ενδιαφέρον και για άλλα πλοία, δηλαδή εκτός από µεγάλα
bulkers και Gas Free for Man Entry Tankers τα οποία συνήθως προτιµούσε, στα οποία στην
παρούσα φάση η προσφορά τους όµως είναι µειωµένη.
Η Κίνα, συνεχίζει να απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το
πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες.
.
Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 447,798 DWT περίπου, εκ των
οποίων το 44% (196,338 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 0% (0 DWT) δεξαµενόπλοια, και το
56% (251,460 DWT) Containers.
Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 270 - $ 295 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 275 - $ 300 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 280 - $ 305 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Κίνα: Από $ 190 - $ 200 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.
ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.