1 Σεπ 2016

Μειωμένο το αγοραστικό ενδιαφέρον για διαλύσεις πλοίων

Παρά το γεγονός ότι to προηγούµενο διάστηµα υπήρξε κάποια κινητικότητα, ιδιαίτερα στα Containers, την προηγούµενη εβδοµάδα το αγοραστικό ενδιαφέρον ήταν µειωµένο, µε µόνη εξαίρεση µερικά Panamax τα οποία κλείστηκαν.
Σε γενικές γραµµές η αγορά βρίσκεται σε στάση αναµονής καθώς υπάρχει η πεποίθηση ότι οδεύοντας προς το τελευταίο τρίµηνο η προσφορά των πλοίων θα αυξηθεί µε αποτέλεσµα οι προσφερόµενες τιµές από τους End Buyers να παρουσιάσουν πτωτική τάση. Στην Ινδία, ενώ τα αποθέµατα στα διαλυτήρια έχουν αρχίσει να εµφανίζουν τα πρώτα σηµάδια µείωσης, από τα Containers που είχαν αγοράσει όλο το προηγούµενο διάστηµα, η ρουπία βρίσκεται στα 66.5 προς το δολάριο και οι τιµές του σιδήρου σε θετικά επίπεδα, οι προσφερόµενες τιµές από τους End Buyers συνεχίζουν και είναι σε χαµηλότερα επίπεδα από αυτά των Cash Buyers µε αποτέλεσµα η δραστηριότητα να είναι ιδιαίτερα µειωµένη. Το Μπαγκλαντές, ύστερα από ένα µεγάλο διάστηµα αποχής λόγω των επίσηµων αργιών αλλά και της περιόδου των µουσώνων, επέστρεψε στην αγορά, κυρίως για πλοία µεταφοράς ξηρού φορτίου και συγκεκριµένα σε Panamax, σε τιµές ιδιαίτερα ελκυστικές συγκριτικά µε τα επίπεδα του προηγούµενου διαστήµατος. Στο Πακιστάν, παρά το γεγονός ότι το αγοραστικό ενδιαφέρον έδειξε αυξητικές τάσεις κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, αρκετοί End Buyers είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στο να προχωρήσουν σε κάποιο κλείσιµο λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει στο ποια θα είναι τελικά η επιβάρυνση από τη νέα φορολογία που επιβλήθηκε µε τον νέο προϋπολογισµό του Ιουνίου. Η Κίνα, συνεχίζει να απέχει από την αγορά, καθώς µέχρι το τέλος του 2017 θα υφίσταται το πρόγραµµα των επιδοτήσεων για τις κρατικές εταιρείες. . Ο συνολικός αριθµός των διαλύσεων την τελευταία εβδοµάδα ήτανε 616,158 DWT περίπου, εκ των οποίων το 74% (454,557 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 6% (38,719 DWT) δεξαµενόπλοια, και το 20% (122,882 DWT) Containers. Οι τιµές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια κυµάνθηκαν ως εξής: ✏ Ινδία: Από $ 255 - $ 285 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Πακιστάν: Από $ 250 - $ 280 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Μπαγκλαντές: Από $ 260 - $ 290 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα. ✏ Κίνα: Από $ 170 - $ 180 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαµενόπλοια αντίστοιχα.

ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.