Yποτονική ήταν η δραστηριότητα στον τομέα των αγοραπωλησιών για την εβδομάδα που πέρασε:
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Capes, το ‘CAMILLA BULKER’ 179.362 DWT (2009 – Hyundai H.I) πουλήθηκε πάνω από τα
$ 40 εκ και το ‘BLUE MCKINKLEY’ 179.276 DWT (2011 – Hyundai H.I) με T/C έως τον Φεβρουάριο
του 2015, στα $ 13,750 την ημέρα πουλήθηκε στα $ 44,5 εκ.
✏ Στα Pamamax, το ‘RZS JOY’ 69.057 DWT (1995 –Imabari) πουλήθηκε σε Κινέζους στα $ 5,4 εκ.
✏ Στα Handysize, το ‘REGINA OLDENDORFF’ 37.504 DWT (2006 – Saiki H.I) πουλήθηκε στην
AEC (Agriculture and Energy Carriers) στα $ 16 εκ. περίπου αλλά η συμφωνία περιείχε και την πώληση
από την AEC στην Oldendorff Carriers του Resale ECO Handy, ‘Hull No. 737’ – 37.860 DWT – Naikai
με παράδοση τον Νοέμβριο του 2014 στα $ 26 εκ. Το ‘PAOLA’ 32.564 DWT (2004 – Kanda S.B)πουλήθηκε από την Island View Shipping πάνω α
πό τα $ 12 εκ.
Στον τομέα των tankers δεν έγινε καμία πράξη την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά αναμένουμε να δούμε
κάποια κλεισίματα άμεσα, καθώς υπάρχει ζήτηση για Product Tankers ενώ ταυτόχρονα έχουν αρχίσει
και βγαίνουν πλοία στην αγορά, εν αντιθέσει με τα Crude που ενώ υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον
η προσφορά είναι αρκετά περιορισμένη.
Source G.Moundreas SA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.