23 Οκτ 2014

Τι συζήτησαν οι άνθρωποι της Maersk με τον Α. Σαμαρά για ΟΛΠ και ΟΛΘ

O Αντιπρόεδρος της APM Terminals, Φρανσουά Ξαβιέ Ντελενκλός
Το ενεργό ενδιαφέρον της APM Terminals, θυγατρική της δανικής Moeler Maersk για τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης επιβεβαίωσε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Φρανσουά Ξαβιέ Ντελενκλός, ο οποίος είχε χθες συνάντηση με τον πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου. 
 
"Μας ενδιαφέρει πολύ να επενδύσουμε και στα δύο ελληνικά λιμάνια. Γι αυτό και βρισκόμαστε στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες και έχουμε συναντήσεις και συζητήσεις με διάφορους φορείς", δηλώνει ο κ. Ντελενκλός στην "Καθημερινή".
 
Όπως σημειώνει "επί του παρόντος εργαζόμαστε σκληρά προκειμένου να προχωρήσουμε στην επίσημη συμμετοχή μας στους διαγωνισμούς, εφόσον μας γνωστοποιηθούν όλοι οι όροι στα τεχνικά ζητήματα". 
Σύμφωνα με τον ίδιο, κάτι τέτοιο αναμένεται να συμβεί ως το τέλος του έτους. 
 
Όπως λέει, η εταιρεία του έχει ήδη ετοιμάσει σχέδιο για την αξιοποίηση των λιμανιών. "Είμαστε ένας εξειδικευμένος παγκόσμιος όμιλος διαχείρισης λιμανιών και ένας επενδυτής με μακροπρόθεσμο επενδυτικό ορίζοντα που έχει τη βούληση να στηρίξει το πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης των λιμανιών. Και αυτό ακριβώς είπαμε και στον κ. Αντώνη Σαμαρά"...
 
Σύμφωνα με την APM Terminals τα δύο λιμάνια δεν είναι ευθέως ανταγωνιστικά μεταξύ τους. "Θεωρούμε τα δύο λιμάνια πολύ ενδιαφέρουσες επενδυτικές προτάσεις για διαφορετικούς λόγους η κάθε μία", τονίζει ο κ. Ντελενκλός.  Όπως λέει κάθε λιμάνι προσφέρει ένα διαφορετικό μείγμα φορτίων και αγοράς που μπορούν να αναπτυχθούν στο άμεσο μέλλον. 
 
Υπενθυμίζεται ότι στη β' φάση του διαγωνισμού για την πώληση του πλειοψηφικού ποσοστού μετοχών του ΟΛΠ έχουν προκριθεί πλην της APM Terminals, η Cosco, όπως επίσης και οι εταιρείες ICTSI (International Container Terminal Services Inc), Port America Group και Utilico Emerging Markets. Αντίστοιχα στη δεύτερη φάση του αντίστοιχου διαγωνισμού για τον ΟΛΘ έχουν βρεθεί οι εταιρείες Deutsche Invest Equity Partners, DufercoParticiption Holding, ICTSI, Mitsui & Co, P&O Stream Navigation Company, Russian Railways/Γεκ ΤΕΡΝΑ και Yilport Holding 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.