25 Οκτ 2014

Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης: Από την Πάρις Χίλτον και το Χόλιγουντ στα καράβια της δυναστείας

Πώς ο γόνος με τα τατουάζ, τα ξέφρενα πάρτυ και την άστατη προσωπική ζωή αποφάσισε να κλείσει την πόρτα στη σόουμπιζ αναλαμβάνοντας τα ηνία της ναυτιλιακής εταιρείας του παππού του, του θρυλικού καπετάν Γιάννη Λάτση

Την ώρα που ο διεθνής Τύπος αναρωτιέται ποια θα είναι η επόμενη ταινία που θα χρηματοδοτήσει ο γιος της Μαριάννας Λάτση μέσω της εταιρείας παραγωγής 1981 Production που ίδρυσε πριν από χρόνια με τον Τέρι Ντούγκας, ο Πάρις Κασιδόκωστας παίρνει στα χέρια του το τιμόνι της ναυτιλιακής εταιρείας του παππού του.
Ο γόνος, το όνομα του οποίου συνδυάστηκε με τα ξέφρενα πάρτυ, τις επώνυμες και εκθαμβωτικές παρτενέρ και τα τατουάζ με τους δράκους, στα 32 του χρόνια αλλάζει ρότα αναλαμβάνοντας ηγετική θέση στη Latsco Shipping Ltd, την εταιρεία που δημιούργησε πριν από πολλά χρόνια ο παππούς του. Με μια συνέντευξη που παραχώρησε πριν από λίγο καιρό στο ναυτιλιακό περιοδικό «TradeWinds» και τον δημοσιογράφο Αντι Πιρς, και η οποία έφερε τον τίτλο «Πάρις Κασιδόκωστας - Η μεγάλη μου φιλοδοξία», εξηγεί ποιοι είναι οι λόγοι που τον έκαναν να αφήσει στην άκρη τον λαμπερό κόσμο του Χόλιγουντ και να ασχοληθεί με τα γκαζάδικα και τα deals της θάλασσας. «Μου αρέσει η ναυτιλία, είναι ανταγωνιστική και διεθνής. Πρόκειται για ένα εργασιακό περιβάλλον που είναι εθιστικό», λέει και ομολογεί: «Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που έχω αναλάβει τη συγκεκριμένη ναυτιλιακή. Είναι μεγάλη πρόκληση λόγω της οικογενειακής παράδοσης και των επιτυχιών που είχαμε σε αυτόν τον τομέα. Είμαι πρόθυμος να ανταποκριθώ και να προσφέρω έργο συνεχίζοντας τη μεγάλη αυτή κληρονομιά». Σήμερα οι παραγγελίες της Latsco αγγίζουν το ύψος των 600 εκατ. δολαρίων και αφορούν τέσσερα γκαζάδικα, πέντε μεσαίου βεληνεκούς δεξαμενόπλοια και ένα τάνκερ, ενώ στον στόλο της υπάρχουν και άλλα 15 δεξαμενόπλοια μεταφοράς φυσικού αερίου και προϊόντων. Ο Πάρις Κασιδόκωστας σηκώνει τα μανίκια για δουλειά και σχολιάζει στο «TradeWinds»: «Είμαι τυχερός που έχω αυτή την υποδομή που άφησε ο παππούς μου, μια καλή φήμη και ένα ισχυρό όνομα. Η συνέχεια αποτελεί από μόνη της πρόκληση. Οσο σκληρότερα δουλέψεις και όσο επιμείνεις στο όραμά σου, τόσο αγγίζεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Επεκτεινόμαστε με γοργούς ρυθμούς αξιολογώντας τις ευκαιρίες». Δεν διστάζει μάλιστα να μπει στα βαθιά νερά της σύγκρισης παλαιών και νέων καραβοκύρηδων λέγοντας: «Τις παλιές εποχές οι εφοπλιστές αν και προέρχονταν από φτωχές οικογένειες ήταν πολύ αποφασιστικοί. Αυτό τους έδωσε μια αλλιώτικη φιλοσοφία. Τώρα οι εποχές είναι διαφορετικές. Οι νεότερες γενιές των εφοπλιστών είναι πιο επιθετικές και περισσότερο φιλόδοξες».
Τα τατουάζ, η Πάρις Χίλτον και η ζωή στο Λος Αντζελες
Η μέχρι τώρα ζωή του Πάρη Κασιδόκωστα έδειχνε ότι δύσκολα θα ακολουθούσε την εφοπλιστική παράδοση της οικογένειας αφού το ανήσυχο lifestyle του απείχε παρασάγγας από το προφίλ ενός γνήσιου businessman που εργάζεται πολλές ώρες και κυκλοφορεί φορώντας το συντηρητικό μπλέιζερ. Από την εποχή που σπούδαζε στο Λος Αντζελες φανέρωσε μια ροπή στις ξέφρενες διασκεδάσεις, στις ανήσυχες παρέες και τις θηλυκές υπάρξεις που απέπνεαν περίσσιο ερωτισμό. Μεγαλώνει με τον πατέρα του, πρώην δήμαρχο Βουλιαγμένης, Γρηγόρη Κασιδόκωστα, ο οποίος δεν βλέπει και με το καλύτερο μάτι την παρέα που κάνει εκείνη την εποχή με ανθρώπους της σόουμπιζ, όπως ο Ηλίας Ψηνάκης και ο Σάκης Ρουβάς. Είναι η εποχή που ο Πάρις Κασιδόκωστας φοράει παντελόνι καμπάνα και ενδίδει στο φλερτ που του κάνει η κατά πολλά χρόνια μεγαλύτερή του και φίλη της μητέρας του Ζέτα Βομβογιάννη. Η εκρηκτική Ελληνίδα, ζωντοχήρα εκείνη την εποχή από τον Βρετανό κοσμηματοπώλη Φρανσουά Γκραφ, ήταν εκείνη που του έδειξε τι σημαίνει θυελλώδης σχέση. Ο έρωτάς τους κράτησε αρκετούς μήνες και όταν επήλθε ο χωρισμός μόνο άσχημες αναμνήσεις κράτησε ο ένας για τον άλλον. Οι σχέσεις Μαριάννας Λάτση και Ζέτας Βομβογιάννη πάγωσαν και ο Πάρις έδειξε πολύ γρήγορα έτοιμος να αλλάξει σελίδα.  Αλλωστε μια ξανθιά σεξοβόμβα είχε καταφέρει να του κλέψει εκείνη την εποχή τα μυαλά. Είναι τότε που ο Πάρις Κασιδόκωστας σπουδάζει κινηματογράφο στο Λος Αντζελες διαμένοντας σε μια υπερπολυτελή έπαυλη που ούτε οι Χολιγουντιανοί σταρ δεν διαθέτουν και γνωρίζεται με τη σέξι και θορυβώδη Πάρις Χίλτον. Η Πάρις τον παρακινεί για πάρτυ, ποτά και αρνητική δημοσιότητα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Ο καβγάς μεταξύ Ζέτας Βομβογιάννη και Πάρις Χίλτον σε κλαμπ του Λος Αντζελες ήταν το βούτυρο στο ψωμάκι των αμερικανικών ταμπλόιντ. Η νεαρή Χίλτον υπό την επήρεια αλκοόλ στολίζει την πρώην κυρία Γκραφ με μια σειρά από κοσμητικά επίθετα με αποτέλεσμα οι δύο γυναίκες να καταλήξουν στα δικαστήρια, φυσικά για τα μάτια του Πάρη. Η οικογένεια Λάτση δυσανασχετεί γι’ αυτή τη σχέση και παρά το γεγονός ότι η γόνος της γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων έρχεται στην Ελλάδα για διακοπές φιλοξενούμενη του Πάρη αλλά και του Γρηγόρη Κασιδόκωστα, τελικά το ζευγάρι χωρίζει. Αυτή ήταν ωστόσο μια σχέση που ο Πάρις δύσκολα θα ξεχάσει, αφού συνδυάστηκε με διασκεδάσεις και υψηλές γνωριμίες. Ο Πάρις διέθετε το χρήμα και η Πάρις την επαφή με τα καλλιτεχνικά κυκλώματα αλλά και τα κακομαθημένα πλουσιόπαιδα  της άλλης πλευράς του Ατλαντικού. Στην Αμερική ο Πάρις Κασιδόκωστας έρχεται σε μια πρώτη επαφή με τον κόσμο της έβδομης τέχνης. Περιφέρεται στα κινηματογραφικά στούντιο, παρακολουθεί γυρίσματα ταινιών και αναλύει τη βιομηχανία του κινηματογράφου η οποία τον συναρπάζει. Επιστρέφοντας γνωρίζεται με τον Τέρι Ντούγκας, έναν ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτη, ο οποίος έχοντας σπουδάσει στο διάσημο πανεπιστήμιο UCLA, διαθέτει το κινηματογραφικό know how. Το 2005 Πάρις Κασιδόκωστας και Τέρι Ντούγκας ιδρύουν την κινηματογραφική εταιρεία παραγωγής 1821 Pictures από την οποία προέκυψαν κάποιες δουλειές όπως το θρίλερ «The Box» στο οποίο πρωταγωνιστούσε η Κάμερον Ντίαζ, καθώς και σειρές σαν το «Extreme Summer» το οποίο προβλήθηκε από τον ALPHA. Την ίδια εποχή συμπράττει με την παλιά του αγαπημένη Πάρις Χίλτον στο ριάλιτι «Superchick». Παρά τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας δεν είναι ο κλασικός παραγωγός. Κυκλοφορεί σε in στέκια της αθηναϊκής πρωτεύουσας ντυμένος αποκλειστικά με τζιν και φούτερ και τα χέρια του αρχίζουν να γεμίζουν τα­τουάζ. Ο Ελληνας μετρ των τατουάζ Γιάννης Καραμπέτσος -γνωστός στους κοσμικούς κύκλους και ως Sake, τον οποίο εμπιστεύεται όλη η Αθήνα- γίνεται ο άνθρωπος που του ζωγραφίζει χέρια και πλάτη. Φίλοι του Πάρη ισχυρίζονται ότι ο νεαρός γόνος έχει τέτοια εμμονή με τα τατουάζ σε σημείο ώστε να επισκέπτεται τo στούντιο «Sake Tatoo» στο Χαλάνδρι τουλάχιστον μία φορά στις 15 μέρες προκειμένου να προσθέσει και κάτι καινούριο στο ήδη γεμάτο κορμί του - κάτι που δεν βλέπει με τόσο καλό μάτι η μητέρα του Μαριάννα. Πάντως κάθε φορά που o Πάρις και η αδελφή του Εριέττα Κούρκουλου φτάνουν περιχαρείς στον συγκεκριμένο χώρο, οι δρόμοι στο Χαλάνδρι κλείνουν από τα αυτοκίνητα και τους σωματοφύλακές τους.

Παρά το όνομα που κουβαλά και την οικονομική του επιφάνεια, ο Πάρις Κασιδόκωστας δεν ενέδωσε ποτέ στις νόρμες και τα πρωτόκολλα, υποστηρίζοντας μια πιο ροκ και φιλελεύθερη άποψη ζωής.
Συγκαταλέγεται σε εκείνους που κλείνουν πρώτοι τραπέζι για να απολαύσουν έναν γερό αγώνα kick boxing, με μπόλικη δόση από μπουνιές και κλοτσιές, αποφεύγει να ποζάρει στους φωτογράφους και να κάνει έστω και την παραμικρή δήλωση στον Τύπο. Τoυ αρέσουν τα θαλάσσια σπορ, όπως το σκι και το σερφ, στα οποία είναι εξπέρ, έχει αδυναμία στην αδελφή του Εριέττα και από τον πατέρα του έμαθε να αγαπά τα νότια προάστια στα οποία και μένει. Η αγάπη του για τη μουσική εκφράστηκε όταν μαζί με τον Γιώργο Αρσενάκο, παλιό συνεργάτη του Ηλία Ψηνάκη, δημιούργησαν πριν από χρόνια την επιτυχημένη δισκογραφική εταιρία Panik Records στην οποία βρήκαν καλλιτεχνική στέγη πολλά νέα παιδιά τα οποία πρωταγωνιστούν στην εγχώρια μουσική σκηνή. Ανήσυχος στα προσωπικά του ακόμη και σήμερα, αρνείται με εμμονή την επιλογή κοριτσιών από τον κοινωνικό του κύκλο, προτιμώντας για παρτενέρ του κορίτσια της διπλανής πόρτας, όπως η τωρινή σύντροφός του Μαρία Δελόγκα. Με τη Μαρία γνωρίστηκαν στο εστιατόριο «Matsu­hisa», στο οποίο εκείνος πήγε ως πελάτης ενώ εκείνη εκτελούσε χρέη hostess.  Επειτα από έναν σύντομο χωρισμό Πάρις και Μαρία είναι ξανά μαζί. Μάλιστα απ’ ό,τι σχολιάζει ο Τύπος, η οικογένεια του νεαρού γόνου εγκρίνει τη συγκεκριμένη σχέση σε σημείο ώστε να δίνει το πράσινο φως για επισημοποίηση μέσω ενός αρραβώνα.
Γιάννης Λάτσης, ένας παππούς-πρότυπο
Για τον Πάρη Κασιδόκωστα το φετινό φθινόπωρο σηματοδοτεί ένα νέο επαγγελματικό ξεκίνημα καθώς τον βρίσκει στο τιμόνι της ναυτιλιακής Latsco Shipping να καταστρώνει σχέδια επιδιώκοντας υψηλούς τζίρους γύρω από τη θάλασσα. Κατέχοντας τη θέση που είχε ο δημιουργός της αυτοκρατορίας καπετάν Γιάννης, χτίζει το δικό του όραμα έχοντας για πρότυπο τον παππού του. «Ηταν άνθρωπος που είχε λόγο. Εκλεινε συμφωνίες μόνο με μια χειραψία. Αυτό που έλεγε, αυτό έκανε», λέει για εκείνον με νόημα στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «TradeWinds» και συμπληρώνει: «Ηταν μύθος στον χώρο της ναυτιλίας. Στα δικά μου μάτια, όμως, ήταν κάτι περισσότερο. Πρότυπο οικογενειάρχη και άνδρα.  Στάθηκε κοντά στον απλό άνθρωπο γιατί αυτό ήταν και εκείνος. Ουσιαστικά ποτέ δεν ξέχασε από πού ξεκίνησε, γι’ αυτό και ήταν πάντοτε προσγειωμένος. Ηταν μια ισχυρή και χαρισματική προσωπικότητα που από τη μια ήξερε να  συνδιαλέγεται με τους απλούς ανθρώπους και από την άλλη έτρωγε με τη βασίλισσα της Αγγλίας».




Η «καλή Νεράιδα» της οικογένειας Λάτση
Οι αναφορές του Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση στον παππού του Γιάννη Λάτση δεν είναι καθόλου τυχαίες, μια και τόσο ο ίδιος όσο και η οικογένειά του επιθυμούν να είναι ο άξιος συνεχιστής της ναυτιλιακής αυτοκρατορίας του.  Διόλου τυχαίο επίσης δεν είναι το γεγονός ότι φωτογραφήθηκε στο πηδάλιο του παλιού επιβατηγού πλοίου «Νεράιδα», όπως είχε κάνει κάποτε και ο παππούς του. Η «Νεράιδα» (φωτογραφία) αγοράστηκε από τον καπετάν Γιάννη στο τέλος του 1949, ενισχύοντας την ακτοπλοϊκή του δραστηριότητα και φέρνοντας μια γεύση άνεσης και πολυτέλειας στη μέχρι τότε παραμελημένη ελληνική ακτοπλοΐα. Ταξίδεψε μαζί με τους επισκέπτες των νησιών του Αργοσαρωνικού για περίπου 25 χρόνια, αποτελώντας όχι την πιο επικερδή αλλά σίγουρα μία από τις πιο αγαπημένες δραστηριότητες του πλοιοκτήτη. Η οικογένεια του Γιάννη Σ. Λάτση αποφάσισε το 2007 τη μετασκευή του «Νεράιδα» σε πλωτό μουσείο με κύριο εκθεσιακό άξονα την επιχειρηματική πορεία του ιδιοκτήτη του. Τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου το πλοίο μεταφέρθηκε στο Σίμπενικ της Κροατίας. Η μετασκευή και μετατροπή του σε πλωτό μουσείο διήρκεσε περίπου δύο χρόνια και στις 29 Απριλίου 2010 το πλοίο επέστρεψε στην Ελευσίνα. Το έργο πραγματοποιήθηκε έπειτα από πρωτοβουλία και υπό την επίβλεψη του Σπύρου Λάτση. Αναγνωρίζοντας τη σημασία του πλοίου για το επιχειρηματικό του ξεκίνημα, ο Γιάννης Λάτσης και η οικογένειά του δεν έστειλαν ποτέ το «Νεράιδα» για διάλυση. Στις 14 Σεπτεμβρίου 2013 το πλωτό μουσείο «Νεράιδα» απέπλευσε από την Ελευσίνα για να πραγματοποιήσει το παραδοσιακό του δρομολόγιο στους προορισμούς του Αργοσαρωνικού: Σπέτσες, Ερμιόνη, Υδρα, Πόρος, Μέθανα, Αίγινα. Παρέμεινε σε κάθε λιμάνι για λίγες ημέρες, δίνοντας τη δυνατότητα για οργανωμένες επισκέψεις μαθητών αλλά και ελεύθερη πρόσβαση στους κατοίκους και τους επισκέπτες των περιοχών αυτών.

ΠΗΓΗ: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.