Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το ναυπηγικό πρόγραμμα του ομίλου Βαφειά
ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Από αυτά το 1, 05 δισ. δολάρια αφορά τα
πλοία μεταφοράς υγραερίου και το 150 εκατομμύρια τα φορτηγά.
Τους τελευταίους τέσσερις μήνες, ο όμιλος παρέλαβε πέντε νεότευκτα
eco gas carriers -μεταφοράς υγραερίου- από τρία διαφορετικά ιαπωνικά
ναυπηγεία.
Ο όμιλος έχει άλλα 20 πλοία υπό ναυπήγηση κυρίως στην Ιαπωνία, εκ
των οποίων 16 είναι gas carriers και τα 4 φορτηγά. Το 90% αναμένεται να
έχει παραληφθεί έως τον Οκτώβριο του 2015.
Επιπροσθέτως, ο όμιλος έχει χρονοναυλώσει και τα 22 δεξαμενόπλοια
του στόλου καθώς και τα φορτηγά πλοία, ενώ πέντε gas vessels
δραστηριοποιούνται στην spot αγορά. Η συνολική δύναμη του στόλου
ανέρχεται στα 87 πλοία συμπεριλαμβανομένων και των υπό ναυπήγηση.
Όσον αφορά την εισηγμένη στη χρηματιστηριακή αγορά ναυτιλιακή
εταιρεία του ομίλου, τη StealthGas, πέτυχε να μειώσει τον τραπεζικό
της δανεισμό κατά 20%, ποσοστό σημαντικό για μια εταιρεία που
αναπτύχθηκε ραγδαία τα τελευταία δύο χρόνια.
Τα πέντε πλοία που παρέλαβε προσφάτως ο όμιλος είναι:
1. ‘eco stream’, χωρητικότητας 7.200 κυβικών μέτρων υπό σημαία Νήσων Μάρσαλ, υπό μακρόχρονη χρονοναύλωση έως το 2022.
2. ‘eco chios’ 7.200 κ.μ. υπό σημαία Μάρσαλ επίσης χρονοναυλομένο έως το 2022
3. ‘eco invictus’ 5.000 κ.μ. υπό σημαία Μάρσαλ χρονοναλομένο έως το 2015.
4. ‘eco corsair’, 3.500 κ.μ. υπό σημαία Μάρσαλ που είναι στην spot αγορά
5. ‘eco elysium’, 3.500 κ.μ. υπό σημαία Μάρσαλ, με ναυλοσύμφωνο έως το 2021.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.