Ενισχύει
τον στόλο της η ναυτιλιακή κοινοπραξία Maran Nakilat LNG η οποία
ανήκει κατά 60% στη Maran Gas του Ομίλου Αγγελικούση.
Πιο συγκεκριμένα, η κοινοπραξία απέκτησε τρία από τα συνολικά 17 που ναυπηγεί σε γιάρδες της Νοτίου Κορέας, η Maran Gas, μετά από αναχρηματοδότηση που πέτυχε ύψους 807 εκατομμυρίων δολαρίων με τις τράπεζες Qatar Islamic Bank (QIB) και Barwa Bank.
Η κοινοπραξία η οποία συστάθηκε το 2005 με τέσσερα πλοία στη δύναμή της σήμερα ελέγχει 11.
Αυτή την περίοδο ο Ιωάννης Αγγελικούσης διαχειρίζεται ένα στόλο που αποτελείται συνολικά από 93 πλοία που «είναι στο νερό», όπως λένε οι ναυτικοί. Οι τρεις εταιρείες που έχει είναι η Maran Τankers με 44 δεξαμενόπλοια , η Anangel με 42 φορτηγά, και η MaranGas 7 μεταφοράς αερίου εκ των οποίων πέντε είναι μεταφοράς υγροποιημένου αερίου LNG και 2 LPG.
Στα βήματα του πατέρα του, Αντώνη, συνεχίζει να ναυπηγεί τα πλοία του στόλου του και δεν αγοράζει μεταχειρισμένα. Το ναυπηγικό του πρόγραμμα, αξίας 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων περιλαμβάνει την κατασκευή: - τριών VLCC δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 318.000 τόνων το καθένα και συνολικής αξίας 300 εκατομμυρίων δολαρίων για λογαριασμό της Maran Tankers
- 11 LNG συνολικής αξίας 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για λογαριασμό της Maran Gas και
- Τέσσερα φορτηγά, τρία χωρητικότητας 205.00 τόνων το καθένα και ένα 115.00 τόνων, συνολικής αξίας 220 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πιο συγκεκριμένα, η κοινοπραξία απέκτησε τρία από τα συνολικά 17 που ναυπηγεί σε γιάρδες της Νοτίου Κορέας, η Maran Gas, μετά από αναχρηματοδότηση που πέτυχε ύψους 807 εκατομμυρίων δολαρίων με τις τράπεζες Qatar Islamic Bank (QIB) και Barwa Bank.
Η κοινοπραξία η οποία συστάθηκε το 2005 με τέσσερα πλοία στη δύναμή της σήμερα ελέγχει 11.
Αυτή την περίοδο ο Ιωάννης Αγγελικούσης διαχειρίζεται ένα στόλο που αποτελείται συνολικά από 93 πλοία που «είναι στο νερό», όπως λένε οι ναυτικοί. Οι τρεις εταιρείες που έχει είναι η Maran Τankers με 44 δεξαμενόπλοια , η Anangel με 42 φορτηγά, και η MaranGas 7 μεταφοράς αερίου εκ των οποίων πέντε είναι μεταφοράς υγροποιημένου αερίου LNG και 2 LPG.
Στα βήματα του πατέρα του, Αντώνη, συνεχίζει να ναυπηγεί τα πλοία του στόλου του και δεν αγοράζει μεταχειρισμένα. Το ναυπηγικό του πρόγραμμα, αξίας 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων περιλαμβάνει την κατασκευή: - τριών VLCC δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 318.000 τόνων το καθένα και συνολικής αξίας 300 εκατομμυρίων δολαρίων για λογαριασμό της Maran Tankers
- 11 LNG συνολικής αξίας 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για λογαριασμό της Maran Gas και
- Τέσσερα φορτηγά, τρία χωρητικότητας 205.00 τόνων το καθένα και ένα 115.00 τόνων, συνολικής αξίας 220 εκατομμυρίων δολαρίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.