Τα πλοία ξηρού χύδην φορτίου παραμένουν στο κέντρο του ενδιαφέροντος των
Ελλήνων εφοπλιστών, καθώς εξακολουθούν να αποσπούν τη μερίδα του
λέοντος στις νέες ναυπηγήσεις και στις αγορές από δεύτερο χέρι, παρά το
γεγονός ότι ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου, ο BDI,
εξακολουθεί να «ταλαιπωρείται» και μόλις πριν από λίγες ημέρες βρέθηκε
και πάλι κάτω από τις 1.000 μονάδες.
Στο πρώτο τρίμηνο του 2013, από τα 95 νεότευκτα που παρήγγειλαν οι Ελληνες εφοπλιστές τα 42 είναι ξηρού χύδην φορτίου (44%).
Ακολουθεί ο κλάδος των δεξαμενοπλοίων με 27 νέες παραγγελίες, ενώ ζήτηση
παρουσιάστηκε και για τα πλοία μεταφοράς αερίου, καθώς στο πρώτο
τρίμηνο του 2014 τοποθετήθηκαν παραγγελίες για 10 πλοία μεταφοράς
υγραερίου (LPG Carriers) και δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού
αερίου (LNG Carriers). Επίσης τοποθετήθηκαν παραγγελίες και για 12
containerships και δύο μονάδες special projects (off shore).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.