Ενώ οι προσφερόμενες τιμές από τους Cash Buyers συνεχίζουν να βρίσκονται σε αρκετά
ενδιαφέροντα επίπεδα, ο όγκος των διαλύσεων δεν ανταποκρίνεται σε αυτές, το οποίο οφείλεται
στην έλλειψη τονάζ αφού η ζήτηση παραμένει σταθερή. Ενδεχομένως με την ναυλαγορά να βρίσκεται
σε διορθωτική πορεία, δεν αποκλείεται λίαν συντόμως να δούμε και την προσφορά των πλοίων να
αρχίσει να αυξάνεται το αμέσως επόμενο διάστημα.
Η παρούσα κατάσταση αυτή τη φορά βοηθάει
τους Cash Buyers να πουλήσουν τα πλοία τα οποία είχαν αγοράσει σε τιμές σπέκουλας καθώς λόγω
μη αλλαγής των θεμελιωδών μεγεθών – νόμισμα και τιμές σιδήρου- υπάρχει ζήτηση από τους End
Buyers.
Στην Ινδία, η θετική πορεία της ρουπίας στις 59 με 60 προς το δολάριο, δημιουργεί τις κατάλληλες
προϋποθέσεις για αγορές, αλλά όπως προαναφέραμε η έλλειψη πλοίων δεν βοηθάει προς αυτή την
κατεύθυνση. Ενδεχομένως το επόμενο διάστημα να υπάρξει και διόρθωση των τιμών, το οποίο θα
εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα των εκλογών του Μαΐου, αλλά ανεξαρτήτου του αποτελέσματος το
σίγουρο είναι πως την περίοδο προς τα τέλη Μαΐου με Ιούνιο η αγορά θα εισέλθει σε «παύση» καθώς
θα ξεκινήσει η περίοδος των μουσώνων.
Το Μπαγκλαντές, σιγά-σιγά αρχίζει και επιστρέφει στην αγορά ύστερα από ένα διάστημα περίπου
ενός μήνα που απείχε λόγω πληρότητας των διαλυτηρίων του αλλά και των μη ανταγωνιστικών
τιμών, αλλά θα χρειαστεί περαιτέρω βελτίωση των τιμών ιδιαίτερα μετά και την δυναμική επιστροφή
του Πακιστάν.
Το Πακιστάν, για δεύτερη εβδομάδα συνεχίζει την δυναμική του παρουσία στην αγορά ιδιαίτερα για
πλοία μεγαλύτερου τονάζ και σε μερικές περιπτώσεις ακόμη και για Containers, καθώς η ρουπία και
οι τιμές του σιδήρου έχουν σταθεροποιηθεί σε ικανοποιητικά επίπεδα αλλά και γιατί οι End Buyers
θέλουν να χτίσουν απόθεμα πριν την έναρξη των μουσώνων και την ψήφιση του νέου
προϋπολογισμού τον Ιούνιο.
Η Κίνα, συνεχίζει να μην προκαλεί το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών, με μόνη εξαίρεση αυτή των
κρατικών εταιρειών της, και σε αρκετές περιπτώσεις μη κρατικές Κινεζικές εταιρείες εξετάζουν το
ενδεχόμενο να δρομολογήσουν τα πλοία τους προς τις ανταγωνίστριες αγορές.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 775,463 DWT εκ των οποίων περίπου το 28% (217,687
DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 38% (297,372 DWT) δεξαμενόπλοια, και το 34% (260,404
DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 440 - $ 470 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 435 - $ 465 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 425 - $ 455 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 310 - $ 330 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.