17 Μαρ 2014

Οι Έλληνες εφοπλιστές δεν στηρίζουν το ελληνικό νηολόγιο




Η κυριαρχία της Ελληνικής Ναυτιλίας  συνεχίζεται και το 2014 εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.  Το αξιοσημείωτο όμως  είναι ότι ενώ δυναμώνει ο ελληνόκτητος στόλος, δηλαδή τα πλοία ελληνικών συμφερόντων, μειώνεται η δύναμη του υπό ελληνική σημαία. Όλο και λιγότερα πλοία εγγράφονται στο ελληνικό νηολόγιο.  

Η δύσκολη προσπάθεια να πείσει τους έλληνες εφοπλιστές να  εγγράψουν περισσότερα πλοία στο εθνικό νηολόγιο που έκανε η κυβέρνηση ώστε   να αυξήσει τα έσοδα του κράτους, φαίνεται να μην ευδοκιμεί. 



Οι Έλληνες που ύψωσαν τη γαλανόλευκη σε πλοία τους μέσα στο 2013 και στις αρχές του 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου και στην πράξη στήριξαν την προσπάθεια του προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θοδωρή Βενιάμη να εξομαλύνει τις σχέσεις  της ελληνικής ναυτιλίας με την κυβέρνηση  είναι:

Γιάννης Αγγελικούσης ο οποίος ενέγραψε στο ελληνικό νηολόγιο τα περισσότερα πλοία  συνολικά 13 και ακολουθούν,  Ιωάννης Κούστας, οι οικογένειες Κέρτσικοφ-Καρασταμάτη-Χατζηελευθεριάδη, Νίκος και Μελίνα Τραυλού,  Γ.Βαρδινογιάννης, Νίκος Τσάκος, Πίτερ Λιβανός Διαμαντής Διαμαντίδης, Ανδρέας Μαρτίνος, Αθανάσιος Μαρτίνος, Αντώνης Παπαδημητρίου, Μιχαήλ Λεμός, Επαμεινώνδας Εμπειρίκος, Συμεών Παληός, Γιώργος Λιβανός,  αφοι Γουλανδρή, Μενέλαος Πάγκαλος,  Λουκάς Κτιστάκης, Μάρκος Μαρινάκης, Ευστράτιος π.Τσαλαμανιός, Ζ&Γ Χαλκούσης, Πρόδρομος Τσαντάογλου, Ορέστης Βαρώνης, Αχιλλέας Κακομανώλης, Ηλίας Μαρολέων. 

Υπάρχουν βεβαίως και άλλοι Έλληνες εφοπλιστές που έχουν πλοία με ελληνική σημαία στον στόλο τους όμως δεν αναφέρονται γιατί δεν έκαναν κάποια νέα εγγραφή την προηγούμενη χρονιά μέχρι και σήμερα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.