25 Φεβ 2015

Scrap: Αρνητική παραμένει η εικόνα στις διαλύσεις

Αρνητική  παραμένει η εικόνα στις διαλύσεις με τις τιμές να συνεχίζουν να δέχονται
πιέσεις, έχοντας δημιουργήσει τρομερή αβεβαιότητα στην αγορά, καθώς οι πλοιοκτήτες αν και είναι
διατεθειμένοι να πουλήσουν σε χαμηλά επίπεδα οι Cash Buyers δυσκολεύονται να προσφέρουν
καθώς ακόμη και σε αυτές τις χαμηλές τιμές υπάρχει άρνηση από τους End Buyers να προβούν σε
αγορές πριν η αγορά δείξει κάποια σημάδια σταθεροποίησης.

Παράλληλα οι εισαγωγές φθηνoύ
σιδήρου από την Κίνα συνεχίζονται με αποτέλεσμα η ζήτηση για σίδηρο από διαλύσεις να είναι
αρκετά μειωμένη. Η αρνητική εικόνα που επικρατεί τους τελευταίους 5 μήνες έχει αυξήσει έντονα τα
φαινόμενα των επαναδιαπραγματεύσεων αλλά και των ακυρώσεων και συνιστάται ιδιαίτερη
προσοχή, για άλλη μια φορά, στους πλοιοκτήτες με ποιους Cash Buyers επιλέγουν να συνεργαστούν.
Στην Ινδία, εκτός από την πτώση των τιμών, την τελευταία εβδομάδα ήρθε αντιμέτωπη και με την
υποτίμηση της ρουπίας πάνω από 62 ρουπίες προς το δολάριο, επιδεινώνοντας περισσότερο την ήδη
αρνητική αγορά. Παράλληλα, στις 28 Φεβρουαρίου αναμένεται να ψηφιστεί ο νέος προϋπολογισμός
οπότε μέχρι να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα δεν αναμένεται να υπάρξει κινητικότητα.
Στο Μπαγκλαντές, το τρίπτυχο εισαγωγές σιδήρου από Κίνα, νομισματική ισοτιμία και η
προσφορά πλοίων λόγω της χαμηλής ναυλαγοράς επηρεάζει αρνητικά τις τιμές, δημιουργώντας
αβεβαιότητα στους End Buyers απομακρύνοντας τους από την αγορά, με ελάχιστες εξαιρέσεις
κάποιων που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την αρνητική συγκυρία προσφέροντας χαμηλές τιμές
προς απογοήτευση των Cash Buyers.
Το Πακιστάν, παρά το γεγονός ότι δεν αντιμετωπίζει προβλήματα νομισματικής ισοτιμίας η
μεταβολών των τιμών του σιδήρου το μεγαλύτερο πρόβλημα το αντιμετωπίζει από την πληθώρα των
φθηνών εισαγωγών από την Κίνα, όπου ακόμη δεν έχει επιβληθεί φόρος από την κυβέρνηση, ενώ τις
τελευταίες ημέρες έχει ενταθεί η δυσκολία στο άνοιγμα των LCs.
H Κίνα, λόγω των αργιών κάνει απλά ένα διάλειμμα από την συνεχιζόμενη πολιτική των κρατικών
επιδοτήσεων.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 1.172.271 DWT, εκ των οποίων
το 96% (1.126.258 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 4% (46.013 DWT) δεξαμενόπλοια, και το
0% (0 DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 350 - $ 370 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 350 - $ 370 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 350 - $ 370 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα

- Κίνα: Από $ 200 - $ 215 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια

Source G.Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.