9 Φεβ 2015

Αβεβαιότητα και μείωση των τιμών στις διαλύσεις πλοίων

Άλλη μια εβδομάδα αβεβαιότητας και μείωσης των προσφερόμενων τιμών καθώς οι εισαγωγές
φθηνού σιδήρου από την Κίνα συνεχίζουν και επηρεάζουν αρνητικά την αγορά και παρά τις
ανακοινώσεις για επιβολή φόρου ιδιαίτερα από το Πακιστάν και την Ινδία στην πραγματικότητα δεν
έχει γίνει τίποτα ακόμη.

Οι End Buyers, υπό το φόβο ότι οι τιμές θα διορθώσουν και άλλο έχουν
αποσυρθεί από την αγορά, όπως επίσης την τελευταία εβδομάδα μείωση παρουσίασε και η προσφορά
των πλοίων και ιδιαίτερα των Capes καθώς οι πλοιοκτήτες δεν είναι διατεθειμένοι να δεχτούν τα
τρέχοντα επίπεδα των τιμών.
Στην Ινδία, η ρουπία δεν παρουσίασε διακυμάνσεις και διαπραγματευότανε στα καλά επίπεδα των
61 προς το δολάριο, αλλά από την άλλη οι τιμές του σιδήρου όλη την εβδομάδα αντιμετώπισαν
ιδιαίτερα έντονη μεταβλητότητα λόγω των εισαγωγών από Κίνα, με αποτέλεσμα οι End Buyers να
είναι σε στάση αναμονής ελπίζοντας στην επιβολή φόρου στις Κινεζικές εισαγωγές.
Το Μπαγκλαντές, λόγω των πολιτικών αναταραχών συνεχίζει και αντιμετωπίζει προβλήματα και
στον τραπεζικό κλάδο και ιδιαίτερα με καθυστερήσεις στην έκδοση των Letter of Credits, ενώ η
αγοραστική διάθεση, ύστερα από τα κλεισίματα των Capes το προηγούμενο διάστημα, εμφανίζεται
μειωμένη.
Το Πακιστάν, όπως και το Μπαγκλαντές, έχοντας κλείσει ικανοποιητικό αριθμό Capes το
προηγούμενο διάστημα, για άλλη μία φορά ήρθε αντιμέτωπο με τις Κινεζικές εισαγωγές σιδήρου, με
αποτέλεσμα οι End Buyers να αποτραβηχτούν από την αγορά και οι τιμές να δέχονται περεταίρω
πτωτικές πιέσεις.
H Κίνα, συνεχίζει την γνωστή της πολιτική των κρατικών επιδοτήσεων και όλα δείχνουν ότι δεν
θα συμμετέχει στην αγορά για όλη τη διάρκεια του έτους.
Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων την τελευταία εβδομάδα ήτανε 818,746 DWT, εκ των οποίων το
82% (674,269 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 4% (29,990 DWT) δεξαμενόπλοια, και το 14%
(114,487 DWT) Containers.
Οι τιμές για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια κυμάνθηκαν ως εξής:
✏ Ινδία: Από $ 390 - $ 415 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Πακιστάν: Από $ 385 - $ 410 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.
✏ Μπαγκλαντές: Από $ 390 - $ 415 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα
✏ Κίνα: Από $ 220 - $ 250 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.