10 Φεβ 2015

Εκδήλωση για τα 30 χρόνια του Σωματείου Ναυτικών Γονέων Παιδιών με ειδικές ανάγκες "ΑΡΓΩ"


 
Σε εκδήλωση για τα 30 χρόνια λειτουργίας του Σωματείου Ναυτικών Γονέων Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες «Η Αργώ» παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Πειραιά            κ. Γιάννης Μώραλης.  Στην εκδήλωση βραβεύτηκαν οι δωρητές που έχουν συμπαρασταθεί και στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια το σωματείο, μεταξύ των οποίων, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός και Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά κ. Βαγγέλης Μαρινάκης και η κυρία Ειρήνη Νταϊφά, Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Πολιτισμού.

Στον χαιρετισμό του στην εκδήλωση ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης τόνισε:
«Είμαι ευτυχής ως άνθρωπος και υπερήφανος ως Δήμαρχος της πόλης, επειδή γνωρίζω πολύ καλά το έργο που επιτελεί το σωματείο «Η Αργώ» και οφείλω να εκφράσω δημόσια το σεβασμό μου για την τεράστια κοινωνική του δράση. Είναι ένα σωματείο με άμεση αναφορά στην πόλη μας, στο λιμάνι μας και στη ναυτοσύνη των Ελλήνων. Ένα σωματείο που παρέχει σε αυτά τα τόσο ξεχωριστά παιδιά σωστή φροντίδα και εκπαίδευση.  Είμαι ευτυχής ως άνθρωπος επίσης, επειδή είχα την τύχη τόσο από την προηγούμενη μου διαδρομή στην ομάδα του Ολυμπιακού, όσο και με τη σημερινή μου ιδιότητα ως Δήμαρχος του Πειραιά, να συμβάλλω και εγώ, έστω και λίγο, στην ενίσχυση του έργου σας.  
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι η συνεργασία, την οποία έχουμε χτίσει, θα συνεχιστεί και θα ενδυναμωθεί ώστε να συνεχίσετε το έργο που επιτελείτε. Να σας συγχαρώ ακόμα μια φορά για την προσπάθειά σας, σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για τη χώρα, για τον Πειραιά και για όλους, προκειμένου να προσφέρετε στα παιδιά και τις οικογένειές τους το παρόν και το μέλλον που τους αξίζει.
Να σας ευχαριστήσω και να εκφράσω ξανά το σεβασμό μου απέναντί σας, αλλά και την υπερηφάνεια για το ότι ο Πειραιάς έχει στις τάξεις του ένα σωματείο με αυτή την προσφορά. Θα είμαστε όλοι μαζί, το Δημοτικό Συμβούλιο, εγώ προσωπικά, οι συνεργάτες μου και όλες οι παρατάξεις, δίπλα σας, διότι οι μέρες που έρχονται είναι δύσκολες και χρειάζεστε υποστήριξη. Να συγχαρώ και εγώ από την πλευρά μου όλους τους δωρητές, χορηγούς και όσους συμπαρίστανται στο ίδρυμα. Να είστε καλά».
 

Το βραβείο εκ μέρους του κ. Βαγγέλη Μαρινάκη παρέλαβε η κα Αθανασία Μαρινάκη, η οποία στην ευχαριστήρια ομιλία της ανέφερε:
«Θέλω να ευχαριστήσω για αυτό το βραβείο την κ. Παπαστελιανού, όλους από το Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου «Η ΑΡΓΩ», τους εθελοντές, τους γονείς και όλους αυτούς που επενδύουν με την καρδιά τους και την ψυχή τους για το ίδρυμα αυτό. Αυτό το βραβείο είναι σημαντικό αλλά μπροστά στην ικανοποίηση και την χαρά που μπορεί να νιώθουμε με την προσφορά μας, είναι πολύ λίγο. Εύχομαι σε όλους , σε όσους μπορούν, να βοηθούν, γιατί είναι τόσο καλός ο σκοπός και δίνουμε τόσο μεγάλη χαρά στα παιδιά και τους γονείς τους, που είναι πιστεύω απαραίτητο».
Η κυρία Ειρήνη Νταϊφά μετά τη βράβευσή της τόνισε :
«Είμαι πολύ χαρούμενη και πολύ συγκινημένη που είμαι εδώ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ την Πρόεδρο κυρία Παπαστελιανού για την τιμή που μου κάνει, το Διοικητικό Συμβούλιο και όλα τα μέλη του Σωματείου. Πάνω απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω τους εθελοντές, επειδή κάνω χρόνια εθελοντική εργασία και ξέρω πολύ καλά πόσο κομμάτι από την ψυχή σου πρέπει να δώσεις για έναν τόσο σοβαρό και πολύ δύσκολο σκοπό, όπως αυτόν που έχει το Σωματείο «Η Αργώ». Να μοιραστώ μαζί σας και κάτι το οποίο έχω μάθει από παιδάκι, από την οικογένειά μου, ότι η ευεργεσία και η φιλανθρωπία δεν έχουν καμία απολύτως ανάγκη από ταμπέλες και από ονόματα. Καλή συνέχεια στο έργο σας και εύχομαι καλό κουράγιο σε όλους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.